2009. június 12., péntek

Már kezdek izgulni, mindjárt Vegas

Már egy hét sincs a vegasi indulásig. Kezdek rákattanni. Még egy pár satot azért letolok, hátha valami csurran-cseppen, a jóból sosem elég. Vegas után ugye rögtön Unibet Open Londonban.

Elég későn érkezem az idei WSOP-ra, de nem zavar, mivel áprilisban végig élő versenyeket játszottam. Nem szeretem az ilyen villám struktúrát, mint amilyenek az 1500-as versenyek a WSOP-n, bár tavaly óta nagyságrendekkel javítottak rajta - ettől még mindig nagyon gyors maradt. Első körben három 1500-as versenyen tervezem az indulást, az elsőt 20-án játszom. Ezen sok fog múlni. Egyrészt, ha jól megy a dolog, és úgy érzem, hogy van értelme elindulni 27-én a másodikon, akkor el fogok. Ez utóbbiról beszélnem kell az Everest Pokerrel, ahol az 54. event indulását nyertem, mert a 27-ei verseny döntő asztala azt hiszem pont 29-én van, amikor az Event 54 kezdődik. Fő az önbizalom :))))

Ha valami nagy csoda történik, és sokat nyerek a két event bármelyikén, akkor nem teljesen kizárt, hogy elindulok a 2-7 TD-n. Ezzel nagyon kacérkodom, mert szerelmem az a játék, ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy nagyon kezdő vagyok benne. De hát Jennifer Harman is kezdőként nyert benne karkötőt :) Szóval ezen két feltétel teljesülése esetén indulok csak: ha nyerek eleget az első két versenyen, plusz az Everest is belemegy, mert ugye náluk nyertem egy azonos napon kezdődő NLHE versenyre nevezést. De gondolom nekik nem baj, ha nem arra a számra fordítom a díjat. Én olyan 10% esélyt adok annak, hogy elindulok ezen, de lehet, hogy 5 inkább a reális, mert az agyam tudja, hogy még nem vagyok rá felkészülve.

Ha az első 1500-as nem megy jól, akkor lehet, hogy a középsőt kihagyom, és csak az 54. eventen indulok, azon mindenképpen ugye, mert arra megnyertem a csomagot. A főversenyen is mindenképpen elindulok, tehát ha minden jól megy, akkor összesen négy versenyt fogok játszani.

Ez nem sok, de szerintem most így második évemben elég. Semmiképpen nem szeretnék abba a hibába esni, amit sok helyen látok magam körül, hogy ész nélkül tolják a versenyeket, fáradtan, már a motivációt is elvesztve, csak mert WSOP. Én megpróbálok a realitás talaján maradva hozzáállni és persze azért jól játszani. Meglátjuk, mire lesz elég.

A készpénzes játék nem megy az utóbbi másfél hétben, ezért nem is nagyon erőltetem. Kicsit pihenek és kiéhezem a játékra. Lehet, hogy a WSOP alatt játszom sok élő casht is, még nem döntöttem el. A Venetian $2/$5 azért elég jó, szerintem oda elcsábulok.

Közben készül az új TheFlop galéria (pssszt, még titok, de mutatom: itt lesz) , még csak most töltöm fel a képeket, meg gondolom, hogy sokan látták, hogy megújult a főoldal. Ez még csak a kezdet, a következő két hétben (WSOP-függő is időhiány miatt, tehát lehet, hogy egy hétben meg WSOP utáni egy hétben) teljesen át fog alakulni minden. Remélem, legkésőbb szombatra online lesz a galéria, eddig nem látott fotókkal (Egyiptom, WSOP, Brighton)!

2 megjegyzés:

Jorgosz Baia írta...

Nagyon drukkolok! hajrá, hajrá! :)

pokerasztalos írta...

Hajrá, hajrá drukkolok!
Teljesüljenek úgy a dolgok ahogyan szeretnéd :)