2009. június 5., péntek

Everest Side Event csomag

Megy ez nekem :))) Spiri (pagat) írta egy emailben, hogy besteppelte magát az Everest Pokeren az 54. eventre, és hogy a mezőny nagyon verhető, próbáljam meg, elég könnyű. Megpróbáltam :) Elsőre sikerült :D Hiába, jó nagy máker vagyok azért én is. Step 4-ről indultam (122 dolcsi), ott első 2-ben kell lenni, majd a step 5-t kell megnyerni. A struktúra nagyon gyors mindkettőn, tehát az elején lehet feszeskedni, utána pedig csak stacket és szitut lehet játszani, lapot egyáltalán nem.

Ezt nem adják oda pénzben, ezért biztos, hogy megyek Vegasba. Szerintem akkor meg már játszom még pár eventet a WSOP-n :)

3 megjegyzés:

ADM írta...

Szuper, gratula! :)
üdv

Holdenper írta...

Szép volt, grat:-)
Ha már játszol 1-2 eventen, akkor hozz haza 1-2 karkötőt is;-)

Unknown írta...

Gratula, hajra az eventeken is!