2009. június 22., hétfő

Kis részsiker és 3. meg 4. Main Event csomag

Elindultam egy 1000 dolcsis Main Event saton a Rióban, magam sem tudom, miért. A nagyon durva vicc az, hogy több zsetonnal indul, mint egy 1500-as event, bár fél órásak a szintek, tehát nagyon gyorsan all-in festté és szerencsejátékká válik, illetve a move-ok és az igazán jó lapok (magas párok, AK) sokkal többet érnek, mint a valódi játéktudás. Na, elég jól ment a dolog, itt tényleg elkaptam a ritmust. Mondjuk egészen döbbenetes figurák voltak.

Példa: 7 hely volt, 75 induló. 11-en vagyunk, sh asztal, kis vak egészit, nagy vak passz. Flop 874 szivárvány. Nagy vak egyébként 3k és 10k egy M. Kis vak betol 12k-t. Nagy vaknál nyolcas van és eldobja. És a legnagyobb vicc, hogy ez a nagy vak volt az egyik legnagyobb fish, itt meg dob??? WTF?

Most lehet, hogy úgy érzem, hogy milyen remek volt a ritmusom, mert tényleg az volt, de hozzá kell tennem, hogy az ellenfelek teljesen fogalmatlanok voltak. Az első asztalomnál nem, ott talán egy fish volt, több nem, a többi mind ilyen online $25/$50-en játszó sh reg és társai. De mire már csak 2 asztal maradt, vicc volt, nem is értettem, hogy jutnak idáig egy ilyen gyors versenyen.

Példa. A nyolcast dobó fish elölről emel A5o-val, utg+1-ből asszem, mutatás lesz belőle, ahol all-int megad második párral K45 flopon és nyer. Következő mutatása elölről emelés után A3o, ahol egy AKTxx szerű boardon nem dobja végig az ászát. Na mindezek után hősünk emel hijackből. Erre dealer TT-vel call, majd kis vak AQ-val call. MIVAN???? A mázlim egyébként az volt, a nagy vakon ülve, hogy ennyire fogalmatlanok voltak. Ugyanis én rájuk toltam 33-mal, ami a világ legnagyobb hülyesége volt, mert ha megadják, akkor jó nagy xarban vagyok, és valószínűleg két outom van. Persze én csak azt láttam, hogy A5o pajti emel, ketten adják, gondoltam, hogy olyan szintű lappal adják, amilyen szintű lapokkal pajti emelget ugye. Álmomban nem gondoltam, hogy egy TT vagy egy AQ nem emel rá vissza...

Na, lényeg, hogy rájuk toltam, mind eldobta, aztán mondták, hogy mik voltak náluk, tuti nem kamuztak, ilyen idősebb taták voltak, aztán megnyugtattam őket, hogy nagyon jól csinálták, mert JJ volt nálam :) Mondjuk a visszatolásnál már nem megadó a TT meg az AQ, illetve nagyon határeset mindkettő.

75k volt egyébként a díjazás, tehát 8 hely fizetett, 7 kapott beülőt, de elosztottuk 10-en. Ketten megkapták a beülőt, mert nagyon sok zsetonjuk volt, mi meg nagyjából egyenlően osztottunk, 6,5k mindenkinek. Addigra elég játszhatatlanná vált már, ráadásul ss is voltam. Jó volt így. Úgyhogy most lett Rio zsetonom, lehet, hogy szétnézek SNG ügyben. 5k-t elteszek a main eventre, az tuti, de két-három 500-as sng-t esetleg meglesek, állítólag ott is teljesen fogalmatlan a mezőny.
Na, röpke kiegészítés, közben megnyertem a harmadik Main Event csomagomat a PokerStarson :) Mondjuk most van 22,000 w$-om, aminek még nem tudom, mi lesz a sorsa. Bár nem félek, bizti találok neki helyet :) Valószínűleg egyébként APT, LAPT és esetleg EPT satokat fogok belőle tolni. Bár elvileg ugye supernovaként direktbe be is fizethetnék rájuk w$-ból, de ha már ennyire mennek a satok, akkor nem akarom csak úgy elverni rá a pénzt, inkább játszom satokat, azokról bejutok, és úgy sokkal tovább fognak tartani a w$-jaim.

Nincsenek megjegyzések: