2009. június 1., hétfő

Még nem Pókermilliomos, hanem május

Mivel az internetre csak holnap kerül fel a Pókermilliomos adása, és én még nem láttam a kész műsort, ezért majd holnap tudok csak reagálni a dolgokra. Ami Urbán Flórit illeti, ő hobbijátékos, nem egy pro, tehát nyilván nagyon örül annak, hogy behúzta a maga 10%-át (nem 14%, mert Peti dobott egy hetest, ezek szerint a gép azt nem számolta bele). És pont mivel nem ezzel foglalkozik, nyilván nem tudja türtőztetni az örömét, én ebben nem látok semmi kivetnivalót. Én sem tudom türtőztetni magam, ha valami ilyet behúzok, csak annyi, hogy utána mondom az illetőnek, hogy bocsánat, ne hari, stb., amitől talán egy árnyalattal jobb a dolog, de nem sokkal. Ilyen az ember, ha valami nagy szerencse éri, örül.

Na, de erről bővebben majd holnap. Most valami májusi értékeléssel kéne előállnom. Ez szerencsére nagyon kellemes feladat. A készpénzes játék mérleg 14 ezer dolcsi fölött lett, és nyertem 2 WSOP Main Event csomagot összesen 24 ezer dolcsi értékben. Tegnap húztam be a másodikat. Ezen kívül tegnap behúztam egy Unibet Open London csomagot is, tehát júliusban, a WSOP után megyek arra is (a csomag értéke 4400 euró).

A május tehát igen jól sikerült. Ez volt eddigi legjobb hónapom a 40 ezer dolláros értékkel (amiből az Unibet Open csomag speciel nem váltható készpénzre, és valószínűleg több WSOP eventen is indulok, úgyhogy azokból a csomagokból is elmegy majd versenyre).

Miki azt mondta, hogy írjak majd partikat a tegnapi PokerStars Main Event satellite-ről. Az a baj, hogy ezek a versenyek 7-8 órásak, tehát ugyan emlékszem a fontos partikra, de annyira felpörgök mindig a végére, hogy nehéz ilyenkor már partikat írni. Egyébként azért mondta Miki, mert volt egy parti, ami tetszett neki. Rászoktam néhány fish játékra, elég hasznosak tudnak lenni, bár nyilván komoly ellenfél ellen egyik sem működne, de ezen a szinten még működött mindkettő.

Az egyik: 99 van nálam, emelek UTG+2 vagy 3 magasságából, adja az osztó és a nagy vak. Osztó előtt még van 6k, gondolom olyan 400 lehetett a vak, arra emlékszem, hogy a flop nyitásom 2500 volt, tehát a preflop lehetett 950, ami 400-as vak. Szóval a flop KQ6, remek. Előttem 12,5k kb, nagy vak passzol, előtte van 15k. Nyitok 2,5k-t, hogy osztó érezze, el nem dobom, ha betolja. (Nem biztos, hogy nem dobtam volna, de jobb, ha úgy gondolja, hogy nem dobom, ezért kicsit nagyobb volt a nyitásom a tőlem szokásosnál.) Osztó el is dobta, viszont a nagy vak adja. Hmmm. Törn Q. Ez nem biztos, hogy rossz nekem :) Nagy vak nyit 2k-t. Ez jó kis fish move eleve tőle is, egyértelmű húzólap, de még ha király is, akkor sem tud már nagyon izmozni a dáma párosodásával. Ezért jött jól az a dáma.

Tehát: mivel inkább húzóra teszem, mint királyra, ezért jó lenne egy olcsó mutatás. De a királyt sem tudom kizárni. Itt jött az én fish move-om, minraise :D. Berakok 4k-t, marad előttem 6k. Mit gondolhat emberünk? K-val nyilván adja az all-int úgy is, de lehet, hogy nem meri ő maga betolni. Akkor kapok egy mutatást 4k-ért, és ha nem jön a húzója, akkor jó eséllyel nem fogja ráblöffölni a maradék 6k-t, mert nem gondolhatja reálisan, hogy eldobom a lapomat, ha 6k-t kell adnom egy 30k-s kasszába.

River 9. Bingó :D Hát akkor bemegy a maradék 6k is :) Emberünk adja, mutat JTo, lejött a sora :) Ezek után elkezdett szidni, hogy milyen már, hogy visszaemeltem a törnön. Addig nem jutott el az agya, hogy ha nem jön a 9 a riverre, akkor nyilván passzolok. Írtam is neki, hogy elég jó readem volt :D Nem kedvelt meg ;)

A másik is fish játék volt, és azt sem csinálnám így rendes versenyen. Emeltem középről és kaptam hátulról egy egész jó játékostól egy visszaemelést. Ez bármi lehetett, nem feltétlen pár, nem feltétlen az enyémnél jobb lap. AK volt nálam, normál esetben rátolom, de itt ugye a túlélés a lényeg. Úgyhogy csak adtam. Jött valami értéktelen flop, belenyitottam, dobta :) Persze valamire való játékos erre ráemel, mert elég egyértelmű a dolog, és az is simán lehet, hogy egy rendes versenyen ő is rátolja. De ez itt satellite és itt a túlélés a lényeg. A másik, hogy pont tökéletes visszatoló stackje volt. Lehet, hogy csak túlgondolkodta a dolgot, és rájött, hogy ha AA-KK-val akarnám elérni, hogy betolja, valószínűleg pontosan így csinálnám :)

A múltkori elmélkedésre visszatérve egyébként szerintem többet nyom a latban az, hogy az ellenfelek máshogy játszanak, mint az, hogy én máshogy játszom. Én is máshogy játszom, ez igaz. 99-cel emeltem, rendszeres visszaemelőtől jön az emelés poziból, dobtam - normális versenyen ezt visszatolom. Másik, cut-off all-int tol fél stackemért, miközben továbbjutó helyen állok és már nem kell túl sok kieső, kis vakon AJ-m van, eldobtam. 10 nagy vak körül tolt ránk, sokadszor, normális versenyen ez auto-call. Tehát máshogy játszom. De szerintem abban, hogy sikerül ezeket behúzogatnom, sokkal nagyobb szerepe van annak, hogy a többiek máshogy játszanak. Sokkal többet dobálnak, mint egy rendes versenyen. Erre a következtetésre jutottam tegnap.

A másik, az Unibet Open satellite, azt 18 emberből nyertem. Pontokért neveztem egy 55 eurós freezoutra, azt 12-ből kellett nyerni, onnan jutottam ide, és itt meg 18-ból kellett 2-ben lenni. Igazából itt elég pontosan tudom, hol lett meg. Amikor négyen voltunk, akkor nálam volt a legkevesebb zseton, és elkezdtem tolni mint az állat. Vagy 8 körből 6-ban all-in voltam, abból 4 open push, 2 repush (addigra már volt annyi zsetonom). Mire fölébredtek, a 2. helyen álltam :) Mert ugye a 4. és a 3. között semmi különbség nem volt, ugyanúgy nem kap semmit egyik sem. Vesztenivalóm nem volt, a vakok meg már elég szép nagyok voltak ahhoz, hogy pár rablással továbbjutó helyen lehessen lenni. Onnan már kivégeztük a két ss-t, egy ponton még CL is voltam, de elég nagy volt a különbség kettőnk és a másik kettő között, nálunk 30k, náluk 10k és 6k. A vak azt hiszem 1k volt ekkor. Hát így alakult a május. Remélem, még sok ilyen hónapom lesz :) Pl. júliusban meg kéne nyerni az Unibet Opent, de azt sem bánom, ha valami WSOP versenyt húzok be :)

Ja, szerintetek jön az ászom? :)))))

1 megjegyzés:

PeT írta...

nice month sexyGirI! :))