2009. április 28., kedd

Irány Torontó

Sajnos az utolsó versenyen elég gyengén játszottam, így meg kell elégednem 1 helyezéssel 15 versenyből, ami nem tölt el nagy büszkeséggel. Hogy őszinte legyek, többet vártam, tehát nem vagyok elégedett, de csalódott sem, mert azért egy FT-n ott voltam, és gyakorlatilag 0-ban zártam a kis kalandot. Valószínűleg nyáron még fogok játszani több ilyen versenyt, de inkább az $560-asakat, mert sokat számít, hogy nem 12000, hanem 15000 indulózsetont adnak.
Amióta vége a versenyeknek, toltam némi élő kp-t, először csak $1/$2-n, hogy visszaszokjak az élőbe, aztán az utóbbi 5-6 napban már átültem a $2/$5-ös asztalhoz, szerintem ez jelenleg az én szintem. Volt egy nagyon jó napom, akkor 1400-t nyertem, a többin vagy kicsit vesztettem ($100 magasságában), vagy 400 magasságában nyertem. Szóval a készpénzes játék sikeresebbnek bizonyult, mint a versenyek, pedig kevesebbet játszottam sokkal. De hát mégis csak ezt tudom jobban, ez nem meglepetés. Lehet, hogy érdemesebb lenne inkább erre koncentrálni, majd meglátom. Az biztos, hogy a nyáron játszom majd több kp játékot, az biztos, hogy jobban megéri.
Igazából a neten toltam volna, csak itteni kora délután-késő délután- kora este nincsen már játék sehol, ahol szeretek játszani, mert az európaiak alszanak. Ahol meg van játék, ott nem szeretem tolni, ezért fanyalodtam rá az élőre.
Elkezdtem játszani a WSOP satokat, nyertem három 650-es jegyet eddig, majd minden vasárnap fogom azt tolni a PokerStarson szerintem. Az mondjuk meglepett, hogy csak 3000 zsetonnal indul, 5000-re számítottam ennyi pénzért. Elég rossz ez így, hogy a satellite maga a Full Tilt Pokeren sokkal jobb struktúrájú, viszont a satellite-je a satellite-nek játszhatatlan. A PokerStarson viszont jó a satellite satellite-je, viszont maga a nagy satellite sokkal rosszabb. Na mindegy :)
Szóval most Torontó, marad az online póker, aztán majd a WSOP-ra visszajövünk június-júliusban. Eredetileg úgy terveztünk, hogy maradunk, de azért 4 hónap itt túl hosszú. De legalább tudok majd a neten játszani rendesen újra :)

Nincsenek megjegyzések: