2009. április 21., kedd

Már majdnem elfelejtettem milyen az a 4%

Ugye az elmúlt hónapban elég sok volt a bad beat. Meg ennek a hónapnak az első felében is, főleg készpénzes játékban. Na, már majdnem kezdtem elfelejteni, milyen is az, mert a versenyeken nem nagyon volt ilyen durva dolog eddig. Eddig...

Meg kell mondjam, hogy ma játszottam szerintem a legjobban az összes verseny közül. Igazán éreztem a dolgot, jöttek is a flopok, határeset helyzetekben lejátszottam az asztalt. Egy parti volt csak, ahol nem a legoptimálisabban játszottam, a többinél kő kövön nem maradt :D.

Vicces volt, mert az első és a második asztalomnál is volt egy ürge, aki direkt azért jött csak be a partiba, hogy kijátsszon. Egyiknek sem sikerült. Mindenkit kijátszottam, nagyon éreztem a dolgot. Vannak napok, amikor egyszerűen érzi az ember a ritmust. Ez ilyen volt. Nagy lapom nem volt, mármint indulólapok, de többé-kevésbé eltalálgattak a flopok.

Vicces, volt egy srác, a KK-s (majd mesélem), 4 partiból 4x mostam le :D Mindezt rossz poziból, pont előtte ültem. És halálos meggyőződése volt, hogy ő a zseni és én milyen rosszul játszottam :) Másik 2-3 ember is minden partiban lemosta, azokat is jól kielemezte, hogy milyen rosszul játszottak és hogy ő miért zseniális :D

És persze ekkor jött az első csúnya mese. Ezt a srácot (hívjuk csak KK-snak) sikerült all-in tennem egy 236 (flop) T (turn) boardon. Törnön mentünk all-in, nálam 66. Mutat KK. River K. 4% :( Rögtön el is kezdte magyarázni, hogy megérdemlem, mert hogy én 2 outra mentem be eleve. Mindezt 50/100-as vaknál az akkor már 18 ezres stackemből, 350-ért... Elég xar imlied odds-ot adott, ha kifizet all-inben. Na mindegy. Nem mondtam semmit, gratuláltam neki.

Visszaestem 3k-ra, majd visszajöttem elég szép játékkal 24k-ig. Nagyon ment. Csak az első duplázást kellett behúzni (12 out flopon), és onnan már mindig elég nagy előnnyel raktam be a zsetonjaimat, soxor csak a riveren, amikor már tudtam, hogy jó vagyok. Vagy lenyúltam, ha nem volt semmim. Az asztal nagyon jól játszható volt, nyitott könyv volt mindenki. Iszonyúan élveztem.

Tehát 24k-ig mentem fel, vak 600, és átültettek egy új asztalhoz. Kicsit vártam, figyeltem, ez is könnyű asztal volt. Itt jött a második szívás. Emelek 1600-ig elölről 88-cal. Öreg tata, akit már korábbról ismertem és tudtam, hogy hogyan játszik, jön hátulról, kizárólag azért, hogy majd kiemel. Előre lehetett tudni, hogy mi van. Mondom, játszottam már vele. Annyi a játékterve, hogy all-ineket tologat outokkal vagy anélkül, mondván hogy mindenki félti a pénzét és majd eldobják. Ennyi. Semmi read vagy bármi, csak megy mint a tank előre a baromsággal. Aztán ha tényleg dobálnak, akkor menetel.

Na, kaptam egy 9 magas flopot. Tudtam, hogy valami fish lappal van ott, és hogy ez nem találta el. Contbeteltem 2200-ig, és biztos voltam benne, hogy rámtolja a többi zsetonját, ezért jött. Kapott egy instacallt, mondja jó megadás - mondom tudom. Mutat KTo, turn K. Remek. Ez egy ilyen nap volt.

Holnap lesz az utolsó verseny. Ha így játszom, és mondjuk nem jönnek a 4%-ok, akkor még nyerhetek is... Egyébként ha azt a 4% ellen megnyerem, akkor már az öreg tőlem mákolhatott volna, mert bőven belefért volna. Tehát ha az ilyen 92-98%-aimat tudnám hozni, az már elég is lenne tán...