2009. április 15., szerda

Drukkoljatok - az első FT

Ez egy rövid bejegyzés lesz, mert mindjárt indulnom kell, 45 perc múlva kezdődik az FT. Na, kezdjük ott, hogy elég csalódott voltam, amikor 8 versenyből még csak a közelébe sem jutottam a fizetős helyeknek sem, a legjobb helyezésem egy 45 körüli volt, amikor 27 fizetett, amiben az volt a rossz, hogy nagyon beteg voltam az egész verseny alatt.
Na de vissza a mostanihoz. Kicsit másképp játszom az utóbbi 1-2 versenyen, mert a gyengébb ellenfelek miatt sokkal kevésbé lehet kicsiket emelgetni és small ballozni. Tehát nagyobb emelések és határesetek value betelése a kifizetődő. Az előző 3 versenyen gyakorlatilag úgy estem ki, hogy túlhúztak, mert a flösshúzó meg a sorhúzó az aztán az isten, és all-inre sem dobják el, mindegy, hogy a kassza ötszörösét kell fizetni.
Kétszer all-in kerültem settel flösshúzó ellen, jött, egyszer settel lyuksor ellen mentem, törnön már nyitott sora lett, ami dobhatatlan, ha lent van két flösshúzó, akkor is... no comment. Az is jött persze.
Igazából a mostani versenyen semmi extra nem történt azon kívül, hogy nem javulták le a setjeimet, és nem buktam el minden pénzfeldobást. Ez utóbbi elég fontos volt, sőt, még egy mákom is volt, amikor egy AT vs AJ-t feleztünk az A8555 boardon (pre-flop all-in).
Ez azért eléggé megerősített abban, hogy alapvetően nem csinálom rosszul a dolgot, és az, hogy csak 9. nekifutásra jött össze az FT jelentős részben annak köszönhető, hogy nem nekem esett a kártya. Talán 2 verseny volt, ahol magamat okolhatom, a többinél nagy esélyesként raktam be a pénzt.
Most az első coinflipet buktam, de aztán hármat sorban behúztam: egy 77 vs AJ-t, aztán jött az ominózus 70-30 az AT vs AJ-vel, ahol mákoltam, majd egy másik flip KT vs A8, amit szintén behúztam, flopon már ott volt a QJ és river 9. Kb. ennyin múlik.
Az FT is azon fog múlni, hogy tudok-e duplázni. Muszáj, mert nem állok jól, 9-ből a 6-7. helyen talán. Ha felduplázok, akkor lehet szó top3-ról. Az a baj, hogy az egész verseny alatt egy AA-m volt, az is UTG-ben, mindenki dobott (nem is bánom), de nem láttam KK-t, QQ-t vagy JJ-t, egy TT-t láttam, egész a vége felé, szerencsére ott is dobtak.
Na, lassan megye, majd írok részletesebben, drukkoljatok!

1 megjegyzés:

PeT írta...

gondolom már rég vége, de hajrá! :)