2009. április 15., szerda

Háromésfeledik hely :)

Gyakorlatilag 5. lettem, de az volt, hogy 6 főnél osztoztunk zsetonszám alapján. Úgy voltam vele, hogy a 6. hely kapott volna 3200-t, az ötödik 3800-t, és ötödik helyen álltam, ráadásul simán kieshettem volna hatodiknak, a vakok 30k/15k, 5k ante és volt előttem 215k. Szóval nem nézett ki rózsásan a szitu.


Idáig úgy lavíroztam el, hogy nem volt terités egyszer sem. Először lementem 130k-ig, ami akkor még egy kör ante és vak. Utána toltam 3 all-int, amivel megdupláztam a zsetonjaimat mutatás nélkül. Aztán még kaptam egy AA-t is, amivel egy emelésre visszaemeltem (akkorra már valami 270-nel ültem ott és a CL emelt 55-ig 20k vaknál). Nem akartam szórakozni és csak megadni, mert any2 lehetett nála, nem akartam kiejtetni magam valami idióta flopon ilyen K2 ellen.


Lehet, hogy hülyeség. Ti mit csináltatok volna? Tehát a szitu. Felmentem 270k-ig. CL mindenkire emelget és 100-150k-kat be is callol KJ, 77 és társai lapokkal. Szerintem a 220k-t nem biztos, hogy kapásból megadja minden emelőlappal, mert eddigre lefogyott olyan 600k környékére a coin flipek elvesztésével és a kis zsetonosok felduplázásával. Szóval mit csináltok? Most UTG-ből emelt, ami semmit nem jelent. Hatan vagy heten vagyunk, én dealerben találom az AA-t. Rátoljátok? Csak megadjátok és vagy lemákol a flopon vagy nem? Nyilván flopon bármilyen párral lecallol, de lehet, hogy preflop lecallolna olyannal, amivel nem talál a flopon párt.


Na mindegy, eldobta az emelésre. Tekintve, hogy mindig AA-val esek ki a nagy versenyekről, ez nem biztos, hogy baj.


Szóval az osztozásnál úgy voltam vele, hogy ha kapok 6k körül, akkor belemegyek, vagyis akkor az fedezi az összes buyinem és a többi versenyen gyakorlatilag freerollozok. Tehát még van 6 verseny, amire megnyertem most a buy-int, ha még egyszer oda tudnék érni a végére, az lenne az igazi. Az összesen 15 verseny, sajna csak a 9-diknél sikerült az első FT-re odaérni. Ezek ilyen 225-300 fős versenyek.


Innentől én nem tekintem kudarcnak az egész próbálkozást. A lényeg nem feltétlenül a nyereség volt, nem hiszem, hogy hosszútávon meg lehet élni úgy versenypókerből, hogy az ember maga fizeti a nevezéseket. Inkább az volt a lényeg, hogy sok-sok tapasztalatot szerezzek, lehetőleg olcsón (300-500 dolcsi) és esetleg még nyereséges is legyen. De a 0-val már nem vagyok elégedetlen. Elégedett akkor leszek, ha még egyszer odaérek, de lehet, hogy attól függetlenül megpróbálom júniusban is. Meglátjuk. Ha ennyi tapasztalatot szerezhetek ingyen, az már nem rossz. Az FT tapasztalatot is jó lenne gyarapítani.


Ja, egyébként azért írtam háromésfelediket, mert a harmadik 7k lett volna, a nagyedik 5k körül, én meg kaptam 5,8k-t. Tehát jobb mint negyedik helyet. Erre ilyen zsetonnal meg az én coin flip nyerő képességeimmel nem sok esélyem lett volna, hogy top 3-ba érjek. Persze nyilván izgi lett volna kijátszani, de anyagilag biztos, hogy így jártam jobban. Ez a deal nekem +EV volt :) Na, megyek játszani, lesz ma is verseny :)

7 megjegyzés:

lanciafan írta...

Gratulálok a jó dealhez. Én is visszatoltam volna az AA-val. Tekintve, h neked esett már Royalflush is AA ellen...))

lanciafan írta...

Bocs természetesen nem neked esett a RF.

Holdenper írta...

Én is rátolnám. Flopra jöhet valami húzó neki, vagy csak sima top pár, aztán azzal meg úgyis ad, tehát egy tolással alacsonyabb a mákfaktor, mondjuk a nyereség is...meg írtad,hogy előtte is tologattál, így lehet azt hiszi csak agrózol és callol

Füli írta...

Nem hiszem, hogy itt visszatolnám, sőt megadás előtt még el is játszanám egy kicsit a bizonytalankodót abban reménykedve, hogy flopon majd nyitni fog az ürge és az összes pénz bekerül valahogy a parti során. Persze azt is megértem, hogy ha te meglátod ezt a kombinációt rögtön az jut eszedbe, hogy "csak nehogy megint". :)

Jorgosz Baia írta...

Én annyiszor buktam már AA-t, hogy inkább rátolom. nagy ritkán ravaszkodom csak ezzel.

Füli írta...

Ez elég csalóka. Valójában sokkal jobban megmarad az emberben az, mikor veszít ezekkel a lapokkal, pedig az esetek többségében te fogod nyerni a partit. Én ebben az esetben szinte biztos, hogy vállaltam volna a kockázatot a zsetonarányokat, a nyeremények közötti különbségeket és a pillanatnyi helyezésemet figyelembe véve.

Jorgosz Baia írta...

Tegnap megpróbáltam ravaszkodni kicsit AA-szal. Naná, hogy lemákoltak, K8-cal, flushre...