2009. április 8., szerda

Versenyek

Az utóbbi 2 versenyre a totális laphalottság volt a jellemző, ami érdekes, hogy a 3. versenyen jutottam a legtovább, 45 körül estem ki, pedig egy JJ-t láttam a 8 óra játék alatt. 99-ből viszont volt vagy 5... Egyikkel dupláztam, 55 bírta callolni, egy másikkal is tolni kellett volna, de nem mertem az UTG emelőre. Hiba volt, 66 volt nála.

Egyébként pont egy ilyen mutatvánnyal estem ki, amikkel addig életben tartottam magam, stop and go-t játszottam KTo-val A magas flopon, nem jött be, az emelőnél AQ volt (hátulról emelő). Igazából mindegy, mert ha nem ezzel esek ki, akkor elfogyok. Éppen hogy resteal stackem volt, úgyhogy ezeket játszottam, de hát ennyire lap nélkül ennyit lehetett csinálni.

Aztán a mai még rosszabb volt, megint ha emelek, van 3-4 megadó, flop sosem volt még a közelében sem a lapomnak, párt meg nem kaptam egyáltalán, így csak 3 órát húztam a 8 helyett.

Jellemző, hogy leültem utána a hétvégén kicsit Unibetezni, ott meg jött a 4%... turn all-in AA vs KK (tökéletes read, Elliott itt állt mögöttem, mondom nagyon remélem, hogy igazam van és KK van nála, mert Q meg J lent van, az volt, de elég biztos voltam benne), river K. Hát így megy ez mostanában. Nem is nagyon szabadna kp-t játszanom, annyira levernek mindig. Ma mivel hamar kiestem, beültem kicsit bohóckodni 1/2-re élőben, AA, head-up, JQo sikeresen riverelte. Mert ugye a J magas boardon már nyilván nem dobja el, ha bejött vele, sem a flopon, sem a törnön... riverre meg esik. Ok, nem 4%, hanem most 10%. Már meg sem lep, hogy nem tudom hozni a 90%-os partit... Na mindegy. Majd csak lesz ez máshogy is.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Téged nem keresett meg a viasat, amiért leírtad a hand-jeidet a műsorból?

Viktoria írta...

Eddig még nem. Bizonyítéka annak, hogy a kutya nem olvassa a blogomat, különösen nem a Viasat :D

Viktoria írta...

Ja, asszem csak úgy volt, hogy a döntőről nem lehet írni. A többire nézők is jöhettek.