2008. november 7., péntek

Publicitás és Everest

Készített ma interjút velem a Blikk Nők, mint az EPT egyetlen magyar női résztvevőjével, meg pár napja adtam interjút a Klub Rádiónak is, szóval zajlik az élet :)

Ma ebéd közben jégtáncot néztem egyébként, és azon töprengtem, hogy melyik jobb, ha az ember hónapokig készül, és 5 perce van arra, hogy mindent megmutasson, vagy ha 5 napon át napi 12 órában kell a maximumot nyújtania a bizonyításhoz. Szerintem az 5 perces nehezebb, mert ott gyakorlatilag nem szabad hibázni, és sokkal nagyobb feszültséget okoz az emberben, ha hónapok munkáját 5 perc alatt kell láthatóvá tennie, mintha hosszú órák állnak rendelkezésre. Persze ezen nyilván lehet vitatkozni, de magamban erre a következtetésre jutottam.

Az Everest továbbra is aranybányának bizonyul, bár 2 napja megvolt az első minuszos nap, -350 dolcsi, ami kevesebb, mint egy beülő NL400-on, úgyhogy nem vészes, ráadásul most először beültem NL1000-re itt, ennek lett köszönhető, mert ott buktam egy fél beülőt, egy overpárt kellett dobnom (QQ a J magas boardon), de eldobtam, mert biztos, hogy verve voltam, viszont csak a riveren dobtam el, ezért került ennyibe. Lehet, hogy már a törnön el kellett volna, de az még lehetett volna floatolás, szóval képtelen voltam ott dobni, pláne nem egy ilyen mezőnyben.

Egyelőre tuti, hogy nem teszem máshova be a lábamat készpénzes játék kapcsán, nagyon imádom itt. Egyrészt nem sok regular van, mert ugye nincs rakeback, illetve van, de erre kevesen jönnek rá. Nekem most - mivel csak egy hetet játszottam múlt hónapban - 250$ jár, ha eleget játszom, de azt simán ki is szedem. VIP szintenként megy fel, és a maximum 5000$ havonta. Ebben a hónapban a 3. szintet biztos elérem, az már egy hét múlva meglesz, a 4. nem biztos, mert ugye a laptopon csak 4 asztalon tudok játszani, de ha majd rendesen tudom tolni, akkor az 5. is meglesz, és ott már gyakorlatilag minden jár, ami az utolsó, 6. szinten.

Jaj, volt egy vicces partim még kint, Brightonban, este játszogattam, és nagy vakról 56s-sel flopoltam egy kőr flösst. A következő volt a - rendkívül cseles - lejátszás, amit választottam az 5 fős partiban. Flop - bet pot, törn - bet pot, river - bet pot. És kifizettek :)))) Nem akartam késleltetni egy ilyen kicsi flössel, akinél ott a kőr ász vagy király, úgysem tágít, engem meg megöl egy negyedik kőr. Egyébként a mókus bizony a kőr ásszal adta végig kis vakról, mellette volt egy valamilyen kettese, de oop úgy döntött, hogy ez neki remek lesz. A flopon még érthető, hogy megadja a kasszányi hívást, a törnön már elég necces ráadásul rossz poziból, nem tudom, hogy képzelte kifizettetni, ha lejön, de az a jó, hogy itt általában, ha lejön, belenyomnak egy minbetet 4 dolcsiért, amit kifizetek, de a törn megadása ez esetben hibás, vagy rátolja az all-int, amikor is nyilván a hatos magas flössöm nem elég, és dobok. Mást itt nem szoktak játszani. Aztán a river egy ász lett, és úgy érezte, hogy immár megerősödve a kettes segédjével a kasszányi, 144 dolcsis river betet is érdemes megadni.

Marci - az egyik csapattagunk - csak ott állt mögöttem és nem hitte el :) Meg azt sem, hogy ez NL400. Én meg mondom neki, hogy én ezért nem értem, hogy miért evez mindenki a nehéz ellenállás felé, kislétszámú asztalok meg hatalmas rakeback és nehéz nyerés - és senki nem hallgat rám, hogy minek? Hát nem többet nyerek, mint amit kapnék rakebackben? Ráadásul van is pont átváltós bónusz, tehát azért nem teljesen nulla a rakeback, mert akkor még esetleg megérhetné máshol játszani. De így? Na mindegy, nekem csak jó, amíg nem jön át a sok jó regular, én meg kaszálok :)))

5 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Van aki hallgat...még ha nem is látszik próbálom a legtöbbet hozni ami tőlem telik.

C. Brown írta...

A Bwinről van valakinek véleménye? Régóta itt játszom és kezdek elbizonytalanodni, hogy megéri-e. Lehet, ki kéne próbálnom másik termeket is.

C. Brown írta...

...ő, lehet, hogy meggondolatlan voltam, mert ma 1000 hand alatt 20,68-as BB/100-at termeltem ki. Majd meglátjuk.

Viktoria írta...

Nem rossz terem a Bwin, de szerintem vannak sokkal jövedelmezőbbek.

C. Brown írta...

Tudnál mondani olyanokat, amelyek személyes tapasztalataid alapján jövedelmezőbbnek nevezhetőek? Egy ismerősőm is teremválasztás előtt áll, tovább én is gondolkodom a dolgon.