2007. október 21., vasárnap

Megint szivatnak

Régen írtam, de most felhúztam magamat megint, ezért játék közben írogatok :) Bent vagyok 2 touron, majd írom közben, ha kiesek :D

Amin az előbb felhúztam magam, az egyik egy 10$-os 1 re-buy, 1 add-on verseny. Egész jól is álltam, jön a következő parti: nálam KK, elölről emelek 3 BB-ig, jönnek is 3-an. Flop AKx, 2 káró. Fél kasszát emelek, csávó rámemel, én rátolom all-int. Mutat AJ, a J káró. Na ekkor tudtam, hogy ebből runner-runner flöss lesz, és ahogy a nagy könyvben meg van írva, az is lett. 1:25 esély. Az elmúlt 3 napban ez volt a 3.

Nah, járunk újabban élőzni, elég jól megy, ritkán száll ki bármelyikünk is minuszban. Tegnap kivétel volt, Ell bukott 20k-t, de ez 40 napja először fordult elő, és nagyon sokat járunk. Én is nagyon-nagyon ritkán szállok ki bukóban, 3 napja volt egy ilyen. Naszóval. Tegnap előtt elmentünk egy új helyre, ahol még soha nem cash-eztünk. Iszonyú durva volt. 250/500 és 500/500-as asztalok voltak, aztán 500/1000 lett belőle, de nem ez a lényeg, hanem hog milyen. Volt egy csávó, akinél volt egy milla, és nem ismerte a szabályokat sem :D 10 magassal megadott több százezres all-int riveren. Ja, és részeg is volt. Nagyon csúnyán le lett véve, 700 ezret hagyhatott ott kb. Vagy többet. Nekem sajna nem jutott, ez volt az a bizonyos minuszos nap, -40k. Bosszantó volt, mert nem volt semmi lapom levenni :(. De különben nem csak ő volt, hanem még 3-4 alak hozzá. Pl. a kis 40k-mat betolom flop előtt all-inbe AK-ra. A lehető legjobb konstrukcióban fogadták el: egy Ax, egy KJ, egy J6s. Vagyis erősen fogták egymást, és én meg szinte mindet fogtam. Na, a J6-nak flösse lett floppon, úgy, hogy nekem lejött az A-m és nálam volt abból a színből a K, de nem jött a negyedik. A J6s volt a részeg csávó.

És hát ő volt a runner-runner flöss is. Az egyik. Igazából ez a bosszantó, mikor az ember nagyon jól játszik, de egyrészt nincs lapja, ami nem jó, másik, hogy nagyon pici eszélyeket behúznak ellene. Ráadásul úgy, hogy hát ott a mézesbödön az orrom előtt. Na, mondom a másik buy-inemet. A 60k volt (csoda, hogy csak 40k minusszal szálltam ki). Limpelünk, nálam Q2 a vakon. Flop 662, egy kőr. Részeg csávó szokás szerint emel 100 ezret (a talán 2 ezres kasszába). Minden körben ezt csinálta, de azt sem tudta, mije van. Előttem mindenki dob, tudtam, hogy simán jobb vagyok, itt volt a nagy esélyem, megadom. Ember mutat J9 kőr. Törn kőr, river kőr. Flöss nyer.

Másik parti, megint ülök a 40k-mal :) 22 van nálam, flop előtt emelés, adom, lejön a drillem, lent két kőr megint :D. Gondoltam, megnézem előbb a törnt a kockázatcsökkentés jegyeként. Mert hogy passz volt floppon, én is elpasszoltam. Törn persze kőr, de megint passzolt ember, úgyhogy emeltem 10k-t, adta. Még maradt 25k-m. Igen ám, de a riveren megérkezett a remek kis 4. kőr, és hiába volt nálam ugye a ketteske kőrből, nyilvánvaló volt, hogy az nem lesz elég. Csávó beemelt all-int különben, én eldobtam, ő mutat AA, és persze ott volt a kőr A. Vagyis pontosan ahogy szerettem volna, eldobhatatlan lap fut a drillembe, csak sajna kimákol :(. Ami a kockázat-minimalizálási elvet illeti, manustól tanultam :) A lényeg a következő: ha all-in megyek a flopon, van egy flösshúzó ellen pl 3-ból 2 esélyem (2:1), viszont ha tudom, hogy emberem akkora fish, hogy a törnön is megadja úgyis, akkor miért ne a törnön menjek all-in, amikor már 5-ből 4 (1:4) esélyem van? Ezzel felére csökkentettem a kockázatot. (És egyébként tényleg, mert megadta volna az all-int a flopon, ez tuti. És kikaptam volna runner-runner flössel, így meg maradt 25 k-m. Nem ugyanaz. Csak 15k-t buktam 40 helyett.)

Na, ebből a 25k-ból álltam fel és nyertem vissza az addig elbukottakat, 40k kivételével. Csak mert az AQ-mat történetesen nem mákolta le AJ flop előtti all-in után. Meg előtte is dupláztam valamit. Tegnap is lenéztem, és 15k pluszban szálltam ki, de sokkal több is lehetett volna, mert nagyon xarul játszottak megint, csak én meg megint órákon keresztül semmiféle lapféleségnek mondhatót nem kaptam, fishek ellen pedig máshogy nem lehet, mert úgyis megadják az emeléseket.

Ja, kiestem közben, tilten lévő fish 34-el megadja a flop előtti all-inemet, és a 4-esére flösse lett (nálam KQ). Előtte ugyanott, gazdag fish lyukas sorra végig jön, kassza emelést ad törnön is, riverre lejön neki. Másikról is kiestem, az mondjuk az én hibám volt. Kivételesen.

Na, beneveztem még egy utolsóra, most ilyen tourozhatnékom van. Ez mondjuk egy drágább változat, de megkockáztatom, 50k garantált. Egyébként mondtam, hogy beselejteztem magam két 150k-ra Mansionra? Bizony! Összesen került 50 dolcsiba a 2, 10 dolcsis re-buyosak, nagyon jók, 20 hely garantált, és 40-et nem érte el a létszám egyszer sem.

Egyébként izgulok a jövő hétvégi buli miatt, remélem jó lesz :) Meg készülünk. Meglátjuk. Elvileg ma éjjel vagy holnap megy ki hirlevél, lesz 250 dolcsis Cake Poker freerollunk, meg 300 dolcsis Titan Poker freerollunk, meg élő Go West freeroll, meg élő Budapest Open freeroll, és egyéb nyalánkságok.

Nincsenek megjegyzések: