2007. október 29., hétfő

TheFlop Live III.

Hát ez nagyon király volt!!!

Meg kell, hogy mondjam, hogy pont ilyet képzeltem :). Köszönet mindenkinek, aki eljött, és ilyenné tette ezt a két napot! Kezdjük az elején. Az oktatásra is aránylag szép számban eljöttek az emberkék, és az volt a klassz, hogy közben is kiderült, hogy néhány srácnak, akik főleg versenyeznek, vagy éppen csak elkezdtek játszani, tényleg újdonságok voltak, amiket mondtam (persze minden le van írva a tananyagokban, amit mondtam, de talán élőben jobban megragad). Volt olyan is, aki már másnap mondta, hogy este 4 asztalon kipróbálta, és jé, tényleg működik :D. 50% plusszal szállt ki.

Mondom neki, tudom, hogy működik, én is ezt csináltam, úgyhogy tudom, miről beszélek! Aztán jött a buli. Köszöntőcske, köszöngetések, apró meglepik, torta, pezsi. Köszi, macsek! :) Aztán duma, még pezsi, még torta, kicsi játék (nem pénzben). Aki az újak közül vette a fáradságot, és ott maradt, tényleg részt tudott venni a társaságban, nem volt klikkesedés, és ez klassz volt. Volt kellemes meglepetést okozó újabb újonc tini is, aki csatlakozott a Rikk, gladi sorhoz :) (Burnee). Lassan külön óvodás csapatot is indíthatunk a versenyeken, hehe.

A freeroll is pont olyan volt, amilyennek szerettük volna. Komoly játék folyt, és mindenki tudásának legjavát próbálta nyújtani, nem a díjazásért, hanem a dicsőségért (meg persze a díjazásért :D). Nyilván ez a tudás legjava mindenkinek más, de hát azért vagyunk itt, hogy tanuljunk. A lényeg, hogy mindenki - akit én láttam - komolyan vette, és ez nagyon jó. Szeretném megtartani ezt a versenyt olyannak, ahol komolyan lehet játszani.

Az a klassz, hogy egyre több terem szeretné ezeket szponzorálni, úgyhogy szerintem jövőre akár 4-5 ilyet is szervezünk, pedig az eredeti elképzelés az volt, hogy évente 2 lesz. De annyira klassz, meg annyira hasznos, hogy ha szponzor van, miért ne legyen több?

Még a képeket felrakom, aztán jövő hétre muszáj lesz felszívódnom, mert különben nem készül el a Book of Tells Karácsony előtt, márpedig annak meg kell jelennie.

1 megjegyzés:

daniboy írta...

örülök h jól sikerült és nagyon sajnálom h nem tudtam elmenni