2007. október 8., hétfő

Poker blogok viragkora

Hat ez nagyon szuper, viragzanak a blogok :D. Majd jol bele kell huznom, ha vege az utazasnak 15-en, mert ki kell rakni az uj blogfigyeloket :). Mar alig varom.

Bocsi, hogy nincsenek ekezetek, csak netkavezoban csucsulok. Nagyon kiraly volt Barcelona :D. Ott volt Doyle Brunson is, beszeltem vele, hogy hat forditom majd a konyvet :). Cuki emberke, van foto vele, majd ha sikerul ideszuperalni a telcsimrol, vagy SchZolnak az atkuldott kepet, akkor kirakom.

CDPokerrel szerintem megszuntetjuk az egyuttmukodest, mar be sem engedtek oket a konferenciara, annyi mindenki jatekosait nyultak le. Lesz sok masik terem es freeroll, nem lesz rajuk szuksegunk, es mivel folyamatosan atvagnak, elegem van beloluk. Eddig is tudtam, hogy atvernek, csak ugy voltam vele, hogy a jatekosoknak jo az a freeroll, megha nekunk semmi elony nincs is belole, legalabb nekik van. Meg az instant bonuszbol is. De most elegem lett, latva, hogy mennyien jottek oda hozzank, hogy dolgozzunk egyutt.

Mondjuk ez bazi jo, es nagyon orultem neki, es nagyon meglepett. Csomo terem megkeresett minket. Nagyon jo bonuszokat sikerult elinteznem, meg pl lesz tobb olyan, hogy befizura versenybelepot adnak pluszba. Lesz, ahol 30$ befizura adnak bonuszt, meg 50$ erteku versenybelepot :).

Inteztem floppos polokat is, 100 darabot, hehe. 2 teremnek ajanlgattam, hogy rajta lehetnek a polonkon, 50-et akarok csinaltatni, es mindketto igent mondott, ugyhogy 100 db polo lesz :D. Vicces volt, utolso nap minden egyes megbeszelest lekestem. De mind megtalalt :D. Rajtam volt a floppos polo, alldogallok a kiallitoterem egyik pontjan (mondjuk epp kavet probalok szerezni, de 3-an akaszkodtak ram, mire elertem a kaveig, hehe), es odajon vki, hogy "Viktoria?" hamondom, ja :D. Egy fel oraja lett volna targyalasunk :D. Mindegy, csak egyet szalasztottam el, a tobbi megtalalt, meg meg sokkal tobb is :). Jo volt, pl. DoylesRoom leult 2 manager, meg az igazgato (szep kis stabot kaptam, bizti fontos vagyok :D), es aszongyak, hogy mondjam mit akarok, megkapjuk :D. Ugyhogy mondtam ezt-azt amazt, mindre aszontak, jo, es ha meg eszembe jut valami, szoljak :DDD. Szoval jol mentek a targyalasok.

Lesz sok ajandek is, pontokert. Mar alig varom, hogy visszaerjunk, sokmindent kell megcsinalni az oldalon, meg sok jo kis promot kell meghirdetni :). Addig puszka mindenkinek!

3 megjegyzés:

Amanoba írta...

Húha!!!
Már nagyon várunk vissza :-)))

buckoBill írta...

Ez mind tényleg szupi...
A pólókat mikor lehet megkapni?
Nem mintha ez lenne a legfontosabb. Amúgy meg ügyi vagy :-)

hojoco írta...

nagyon igéretesen fest a "jövő" amiért fáradozol...köszi. És köszi hogy megpróbáltál segíteni bónusz ügyben a cd-n, az olvasottak után sikeresen kimentettem onnan a zsét, mehetnek a fenébe...A flop valóban nem csak egy portál a sok közül, ezért javaslom a névváltoztatást "barátok közt"-re :)) ( a kalamár majd megbocsájt)
hojoco.