2007. október 24., szerda

...az pont egy ezres

Ilyen is régen volt már, hogy mindkét teremben nyertem. De kezdjük az elején, a szívás részével. 110k verseny a Mansionon. Semmi lapom nincs végig, lopási lehetőség alig, amikor van, megteszem. Elküzdöm magamat a végéig, fizu előtt vagyunk. Közepesen állok, egyetlen hibát elkövetek (JJ vs. TT 8 magas floppon all-in, azt hittem, jobb vagyok), és ennyi volt, úgy, hogy akkor még ezres vaknál 400-ról visszaküzdöm magamat 6k-ig!!! És AQ-val tolok egy all-int, amit fish A5o-val megad, floppon ott figyel az ötös!!! De előtte pl. AJ-vel adom K8o rámtolt all-injét, floppn már két párja van, és ebből volt jó pár. Nem is mákoltam, csak egyet, de az is visszamákolás volt, mert A5 nálam, ugyanannál a fishnél A4, és floppon már lejött a négyese, de a végére sorom lett. 76. lettem, 60-tól fizet, 60. hely 440$-t fizet!!! De mindegy, nekem nem az kell, hanem a győztesnek járó 27k, és előbb-utóbb meglesz, nyugi :).

Na, aztán ringeztem. Ott egy szívásom volt, és az 400$-ba került. JQ-val törnön nut sorom van, persze 9T meg kell kapja a tizesét riverre :(. Viszont egy fullomat kifizette Bodogon egy flöss NL600-on :). Josh Arieh asztalnál játszottam, és ott játszott Josh is :). Figyelgettem, nem rossz :D. Végül ott 600$ plusszban zártam, ennek köszönhetően, a Cardozán meg 400$ fölött, úgyhogy az összesen pont egy ezres :).

Szerintem tolok még 1-2 versenyt, kiszálltam pár óra játék után, mármint olyan 2 órát toltam csak kp-t, de elég volt, úgy éreztem, most így jó, és hogy most kicsit lankad a figyelmem, és csak buknék. Cardozán különben 3 drillem is lejött, azért lett ennyi. Még így is... Szóval néhány levezető tourt még meglesek Bodogon.

Várom már a talit nagyon :). Jut eszembe, mondtam már, hogy elhatároztam, beselejtezem magam jövő évi WSOP-ra? Nem feltétlenül a főversenyre, de valamire. Márpedig amit elhatározok, azért az úgy szokott lenni :D.

Nincsenek megjegyzések: