2007. október 16., kedd

Peches pókerpartik és nagyon klassz pókeres túra

Na, először kezdjük a peches pókerpartik résszel. Ma volt a napja, hogy mindenki mindennel kimákolt mindenhonnan, versenyről és kp-ról is. Versenyen szépen araszolgatok, erre semmivel rámtolják all-int, amit megadok, és lejön az ásza a riveren. Aztán lyukas sorral kp-n is rámtolja, ott is lejön :(. Amikor egyszer végre van egy drillem, akkor a másiknak nagyobb van... Kész csoda, hogy tulképp csak egy százast vesztettem, mert az 500-ból, amit a Bodogon elbuktam, 400-t visszanyertem Cardozán. Szóval megfordítottam a múltkori műsort. Jó lenne legközelebb kitalálni, hogy melyikben buknék, és csak a másikban játszani :D

Na, ami a túrát illeti. Kaptunk csomó mindent, elég keresettek lettünk, majd szépen sorban felkerülnek az oldalra, csak 480 olvasatlan email várt itt 2 hét után... Szóval lesznek pólós promók, meg sapekos promók, meg táskás promók :), meg Budapest Open élő freeroll satellite! Meg jó kis bónuszok, és egyéb nyalánkságok. Hú, beraknám ide azt a képet, amit Barcelonában csináltam, csak nem tudom átrakni telcsiről számítógépre, de mindegy, Csabi megígérte, hogy megcsinálja, és akkor hurrá lesz, és mindenki láthatja majd :)

Nincsenek megjegyzések: