2009. május 18., hétfő

WSOP - végre...

Megszületett a várva várt WSOP csomagom a PokerStars 25 helyes garantált versenyén, 5. nekifutásra. Igazából csak olyan 150 dolcsim van az egész kirándulásban benne, úgyhogy örülök a 12k-s csomagnak. Már a múlt héten nagyon kijárt volna, de szerencsére most nem kaptam AA-t az egész verseny alatt, úgyhogy nem voltam veszélyben :) Két KK-m volt csak, azok a barátaim :D Meg egy JJ bubble-ban, amit open foldoltam, de az nyilvánvaló volt. Egy kör került 10k-ba, 3-an voltak 15k alatt, 1 kiesőre vártunk, én 20. hely körül, és kis vakon kaptam a JJ-t, nagy vakon meg nagy stack ült. Nem is kérdés... Azért xar érzés volt :D

Az lenne a jó, ha tudnék egynél több csomagot nyerni, akkor nyugodt lélekkel költeném az egyiket magára a versenyre. Ha csak ez az egy marad, akkor még nem tudom, nem döntöttem el. Az sem kizárt, hogy lesz, aki stake-el, néhány vas van a tűzben, úgy könnyebb lenne. Azért nekem még sok az a 10k egy versenyre. Áprilisban 6k-ból játszottam 15-t.

A rendes versenyek továbbra sem mennek, megint indultam ma hármon, sehova nem értem. Nem tudom, mi van, illetve sejtem: nincs hozzájuk türelmem. Mindenféle hülyeségeket csinálok, amiket nem kéne. Nem bad beatekkel esek ki, hanem a saját baromságaimmal. Egyelőre hagyni fogom a pénzes versenyeket, tolom a satokat, azokon legalább összeszedettebben játszom.

Ja, el ne felejtsétek (el ne felejtsem :), hogy május 22-én lehet rám vadászni az Everesten, add-onos versenyen, 25 dolcsi jár a kiejtésemért :) Na, ilyet sem próbáltam még :D

Kp-t mostanság nem toltam, egy rossz napom volt a héten, utána sem kedvem nem volt, sem a program nem alakult úgy. Majd jövő héten. Ja, a statisztikában a BB állítólag sima big blind a HM-ben, nem pedig big bet. Úgy már nem is néz ki olyan jól :D

7 megjegyzés:

Jorgosz Baia írta...

Nagy gratula! :)

PeT írta...

grat a csomaghoz!
azé' nem rossz... :P
mennyi induló volt amúgy?

Viktoria írta...

Ezer fő körül, és 49 csomag.

PeT írta...

az elég jó arány.. step volt?

Holdenper írta...

Először is nagy grata csomaghoz!:-) Én a helyedben amúgy inkább 3-4-5 side eventre mennék ki a main helyett, szerintem ez nagyobb +EV, de nem akarok beleszólni, meg annyira nem is értek hozzá:-)

Mretele írta...

HM-ben van mind a kettő. bb/100 is, és BB/100 is. Egyik ugye big blind, a másik meg big bet. Kérdés, hogy te melyiket nézted. Nekem a BB/100 van beállítva.

Viktoria írta...

Nem step, sima satellite, 650 dolcsis, amire a 80-asakról jutok be :)

Aha. Hát én azt néztem, ami alapból megjelenik, az meg a bb/100 :)