2009. május 10., vasárnap

Holdem Manager kétbalkezeseknek (HMKB) 1. rész

Mielőtt még bárki magára venné, a kétbalkezes elsősorban én vagyok, de mivel azt gondoltam, hogy esetleg nem én vagyok az egyetlen a környéken, másnak is hasznos lehet :)

Tehát ott tartottunk, hogy telepítés. Először Microsoft Frameworköt akart, megkapta, aztán Postgres adatbázist is akart, olyat is kapott. Aztán települt a HM. Ez volt ugye két nap. El is indítottam. Mondom Zsoltnak, hogy pakolja az asztalok fölé a számokat? Zsolt mondja, hogy automatikus, csak indítsam el az auto importot. Na, ezzel kapcsolatban két megjegyzésem lenne:
- kiváló logikával rájöttem, hogy amíg nincs betöltve parti az adatbázisba, addig nincs mit kijelezni :D
- a HUD opciók alatt egy nap keresés után megtaláltam a HUD indítása menüpontot - fogadjunk, hogy ezzel lehet elindítani :D

Fel is lőttem. Egyrészt csak az Everestre sikerült egyelőre, mert az Unibet nem tudom, hova menti a partikat. Szerintem alapból nem is menti, nekem kellene a kliensben beállítani, hogy mentse, de nem találtam meg, hogy hol (ha valaki tudja, súgja meg lécci).

Hirtelen meg is jelentek mindenféle számok az ürgék fölött. Hurrá :) Minden számhoz egy teljes képernyőnyi adatkupac tartozik, ami fölémenve meg is jelenik. Addig még nem jutottam el, hogy a számok micsodák és mit csinálnak, mert a következő apró bökkenők adódtak:
1. Lehet, hogy gondot okoz, vagy fog, hogy ugye az Everesten nincs mini nézet az asztaloknál. Úgyhogy én csináltam magamnak, bele lehet nyúlni az egyik fájlba. De mivel ezt a progi eredetileg nem tudja, ezért kicsit zsúfoltabbak az asztalok. Ez pedig a HUD-ot is zsúfolttá teszi. Egyelőre még nagyobb gondok vannak, ez majd később jöhet elő.
2. Lehet, hogy csak tegnap volt ez, és ma már minden ok lesz, de az ürgék nem feltétlen a helyükön jelentek meg. Tehát kb. 30-40% jól volt, a többieknél más ember statjai voltak fent, mint aki ott ült. Ez azért nem olyan jó :)
3. Néha a kijelzés eltakarta az ürgét magát, tehát nem láttam, hogy tényleg az ül-e ott és mennyi pénz van előtte. Ez nem lenne gond, ha mindig tényleg az ülne ott, de ugye nem ez volt a szitu.

Úgyhogy most itt tart a buli, majd beszámolok a folytatásról. Ja, meg láttam más emberkéknél, hogy grafikonokat pakolgatnak be. Tegnap megint közel 1200 plusszal zártam, úgyhogy gyorsan berakom ezt ide, amíg még ilyen szépen néz ki :D Ez ugye csak az Everesten, de az Unibet kísértetiesen hasonlóan alakult, ugyanakkor voltak a felfele periódusok meg a bukták is. Fura. Az eleje, az amit mondtam, hogy jó xarul indult két napja. Egyékbént az all-in EV-m a grafikon végére pontosan egyezik a valóssal :) Szóval visszamákoltam a bebukott pecheket :)

Érkezett egy kérés (nem először és nem az első emberke), hogy csináljak videót. Ezt már régebben is akartam, de most a HM-mel vagyok elfoglalva. Annak idején a videókészítés is a szoftver telepítése fázisban fuccsolt be :) De ha a HM-mel kiszórakoztam magam, akkor ígérem, hogy csinálni fogok.

Ja, és ma 8 óra előtt keltem :) Ez azért volt, mert tegnap elmentünk garázskiárusításra, és fél 7-kor kellett kelni, úgyhogy ma felébredtem korán. Ez az ún. garage sale egyébként nagyon jó buli. Az emberkék nem kidobálják, ami nem kell, hanem szombat reggel kirakják a ház elé, kiülnek, és fillérekért eladják, amit amúgy kidobnának. Nekünk meg valamiből be kell rendezni a házat :) Így aztán 35 kanadai dolcsiért (kb. USD/1.2) vettünk egy üveges IKEA dohányzóasztalt, két kis üveges asztalt meg két könyvszekrényt, mind IKEA, összesen volt ennyi :) Meg vannak ezek a nagy só és borsszórók, kerámia. Már régóta szeretnék, de boltban darabja 15-20 dolcsi, annyit meg nem adok érte. Most beszereztem kettőt 1 dolcsiért :)

Konyhamérleget is szereztem 1 dolcsiért, nagyon szép és mindenképpen akartam venni. Meg vettünk még egyéb szekrényeket és más hasznos dolgokat. Ezek mind jó állapotban vannak, a bútorok pl 1 évesek, semmi bajuk nincs. Jó eséllyel úgyis ilyet vettünk volna IKEÁ-ból sokszor ennyiért. Ja, vettem egy taposógépet is :) Az is teljesen jó, semmi baja, 9 dolcsi volt, 10-ről alkudtam le :D Ezt is akartam amúgy is :)

5 megjegyzés:

Jozsó írta...

A HUD-ot bármikor arréb pakolhatod, úgy, hogy "megfogod" a jobb egérgombbal. Ha több panelt csináltál (Display these stats alatt van New Panel elválasztó) és engedélyezve van az Use Multiple Panels, akkor az egyes paneleket ctrl+jobb gombbal rakhatod arréb.
Az, hogy látszólag más ember statjai vannak valahol valószínű annak köszönhető, hogy be van kattintva a "Fix my stats position". Kapcsold ki.

Egyébként soxerencsét.

ui. Számomra teljességgel felfoghatatlan, hogy hogy tudtál HUD nélkül játszani. Én ilyen extrém sportot utoljára 1/2 centen próbáltam. :)

Mretele írta...

Unibeten a preferences-ben rámész a hand history-ra, és bepipálod, hogy tárolja. A HM-ben pedig beállítod a :
c:\microgamming\poker -t subfolderekkel együtt, és menni fog az összes micrós terem.
Most én is HUD nélkül bohóckodom a caken, mert ott tilos a használata.

PeT írta...

unibet nálam se ment rendesen (fórumon egy hete pont erről kérdeztem! ;P), most kb az a taktikám, hogy minden session után beimport, mert később nem "emlékszik" egy csomó hand-re... így megyeget..

ha HUD-ot már tudod használni és hasznos is egyes helyzetekben, számolj be feltétlen! ;P

Unknown írta...

Aki ért , egy kicsit a HMhez.. az vegyen fel msnre , lignarius@windowslive.com előre is kösz !

Tanulékony írta...

Na én most megtaláltam a legjobb helyet a legegyszerűbb, legprimitívebb kérdés feltételéhez: Kérlek segítsetek nekem a következő probléma megoldásában: hogyan tudom elindítani a Holdem Managert, hogy a HUD-t lássam is az asztalon?

Köszönettel előre is a segítséget: Tanulékony