2009. május 11., hétfő

HMKB 2. miközben azért a qva életbe...

Előbb az utóbbit magyarázom el: WSOP satellite, PokerStars, 48 hely van, 120-an vagyunk, én a 40. körül állok. Pre-flop all-in egy másik nagy stack ellen (25k nálam, 19k nála, 12k az átlag, nagy vak 700, egy kör 1800-ba kerül kb.) AA vs. QQ, valaki benyögi, hogy dobott egy Q-t. Azért a negyedik meg tud jelenni a boardon, és ennyi. Ha nyerem, akkor nem robbant ki a top 48-ból senki, nagyágyúval sem... Ricsi a múltkor mondta, hogy vegyük átt, hogy kell AA-val pre-flop all-int nyerni, hát, hasznos lenne, ha megtanítaná, az biztos :)

HM: egyelőre több gondot okozott, mint jót. Ez elsősorban amiatt volt, hogy takarta az embereket és a lóvéjukat, így pl. nem tudtam, hogy mennyi van az ürge előtt, (ss szokott lenni, de most sok volt nála), és túl sokat emeltem riveren nuttal, amit így nem adott meg. Volt még egy valami hasonló hiba, úgyhogy ki is kapcsoltam. Aztán elolvastam Jocó hozzászólását (köszönöm szépen), és tényleg, jobb egérrel lehet mozgatni őket :) Így már egész más.

Ma megpróbálom ennek fényében a dolgokat. Beimportáltam a partikat a másik gépemről is, így már értelmes számú Unibet parti van bent, meg talán Everest is, bár sajna nem tárolják az összes partit, csak 30 napot.

Arra is rájöttem, hogy mit jelentenek a számok a két sorban :) Persze el is lehetne olvasni valami kezelési útmutatóban, de sokkal jobb buli rájönni :) Tehát az első az VPIP (flopnézés %)/PFR (pre-flop raise)/lopkodás %/preflop agresszió - asszem. Aztán a második sor contbet/contbetre dob/postflop agresszió/tárolt partik száma - asszem :) Akik használják ezt a cuccot, azok átállítják ezeket vagy így hagyják? Mármint be lehet állítani, és azt pakol ki, amit csak akar az ember. Engem mondjuk érdekel a fold to turn contbet, mert ha valakinél az nagyon magas, akkor érdemes folytatni a nyitást ugye...

Szóval ma mindezen remek dolgok ismeretében fogok játszani, ha lesz rá időm. Majd beszámolok :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello!

Szerintem jobban jarsz, ha elolvasol e temaban egy-ket cikket... Hasznos, es sok idot/penzt sporolhatsz meg vele... Bar az teny, h jobb erzes, ha az ember magatol jon ra ezekre :)

Mretele írta...

bizony mindenki magának állítja be, hogy mit mutasson a HUD, és melyik sorban. Ezt a HUD Options/Player preferences-ben tudod beállítani. Meg az értékek színeit is. Pl. ha sokat lop, akkor a stealje zöld, és mehet rá vkokról a light 3bet. Nekem az első sor a vpip/pfr/steal/3bet, a második a aggr/flop cbet/squeez/went to showdown, a harmadik pedig a donk bet/fold to donkbet/flop checkraise/turn checkraise/hands.