2009. május 9., szombat

Legalább a cash game megy

Ma elég szépen alakult az online készpénzes játék, 2k plusszal álltam fel, Everest meg Unibet. Sajnos több is lehetett volna, de 1k-t a végén visszabuktam. NL400-600 ment, 7-8 asztal, mikor mennyi volt, a NL600-as az eurós, a többi vegyesen. Először behúztak ellenem két 8%-ot és már kezdtem rosszul érezni magam (flop allin 2 outtal és törn allin 4 outtal), de aztán én is behúztam egyet 1200 ajróért, úgyhogy helyre állt a lelki békém :)

Onnantól meg sem álltam. Fura volt az egész, mert mélyrepüléssel indult, majd durván elindult felfele, 3k-ig, és az utolsó egy órában kb. vissza 2k-ra. Eredetileg, még a mélyrepülés alatt arra gondoltam, hogy a blog bejegyzés címe lehetne "ma rövidtáv van". De nem lett :)

Ezeken a téteken már nagyon stabilan játszom, és jól is érzem magam. Ma fejembe vettem, hogy beizzítok valami HUD-ot, mert hogy mindenki használja. Hát én még nem. Nem is vagyok benne biztos, hogy kellene, de kipróbálom, régen, valamikor még NL100-as koromban egy ideig használtam. De ma már NL25-ös regularok is használják :) Hogy minek... előbb tanuljon meg játszani - de ez az én magánvéleményem. Attól, hogy a statokat bújja, még nem fog tudni jobban játszani, sőt, az esetleges rossz döntéseire az lesz a mentség, hogy de hát a nemtom milyen %-a az ilyen meg olyan.

Nyilván sokan ezt nem értik, vagy esetleg elmaradottnak tartanak, hogy nem használok ilyen segédeszközt, és a felsőbbrendűség büszke tudatával nevegélnek rajtam. (Különös szeretettel köszöntöm törzsolvasóim között a különböző földalatti titkos pókeres szerveződések jeles képviselőit - akinek nem inge, ne vegye magára.) Nincs ezzel semmi baj.

Amíg nyerő vagyok ezen a téten, nem érzem létszükségét a segédszoftvernek. Ugyanakkor biztos, hogy van haszna is, ezért vettem a fejembe, hogy ki kéne próbálni. Majd beszámolok róla, hogy sikerül a próba :) A Holdem Managerre esett a választás, de másfél napomba telt telepíteni különböző hibaüzik miatt (közben ment 6-7 asztal :), és még mindig nem izzítottam be. A következő napokban talán majd összehozom valahogy.

Arra emlékszem, hogy legutóbb az volt a baj, amikor ilyennel próbálkoztam, hogy a gépem éppen hogy elbírta a 9 asztalt, nem hogy még HM-t is futtasson mellé. De ez most másik gép :)

Fura, most van kedvem játszani naphosszat, ami persze a munka rovására megy, de hát ez van. Most ehhez van kedvem. Épp ma gondolkodtam rajta, hogy vagy 3 éve nincsen ébresztőórám, és ez milyen király (azért gondoltam rá, mert már második napja csak 11-kor kelek és azt későinek találom). Egyébként tényleg király, szeretem ezt az életet. És nem szeretem, amikor főnököm van, és más mondja meg, hogy jól dolgozom-e, miközben esetleg kevésbé ért hozzá, mint én :) Szerintem nekem való ez a pókeres élet.

1 megjegyzés:

PeT írta...

kíváncsi vagyok én is a HUD-os tapasztalataidra, én is elgondolkodtam nemrég, hogy érdemes lenne-é... szal ne fogd vissza magad írás ügyben :P