2008. augusztus 14., csütörtök

Pókertábor I. nap

Hát elindult a várva várt tábor, az első nap (szerintem) remekül sikerült, én legalábbis 3-ra értem csak haza anyuék nyaralójába :DDDD. Még az italozás és egyéb nyalánkságok nem indultak be, csak komoly tanulás és kis játék volt, de jobb is, mert aztán holnap nem lenne ember az előadáson, ha mindenki kidől :D.

Péntektől már én is Siófokon lakom, addig Fűzfőről megyek át, hogy a napot anyuékkal tölthessem, ha már egyszer itt vagyok. Szóval volt 2 egész és két fél előadás, Zsolt beszélt az SNG könyvről és saját tapasztalatairól, majd én a PokerStars steppekről. Találkoztam Costa Ricában meg Uruguay-ban is olyan magyarral, aki a $7.50-es első stepről jutott ki, ami azért nem semmi. Bárkinek beeshet egy ilyen.

Aztán a Snyder-könyvekről volt szó, Zsolt elmondta az 1. könyv lényegét, a gyors versenyekre vonatkozó stratégiát, én meg a 2-est, ami a nagy élő versenyekre vonatkozik. Ezt játszottam Uruguay-ban, ezt a stratégiát, és nagyon jól működött. Erről már akartam írni részletesebben, szerintem lehet, hogy fogok is, csak most még ébredezek, szóval nem most :)

Aztán játszottunk SNG-t, 6 főset, ahol egy személyben kiejtettem mindenkit, hehehe. Hát meg kellett mutatni, hogy nem a levegőbe beszélek LOL.

Vannak új arcok, sleve, 5Capital, jó látni hogy jönnek új emberek, és ami még nagyon jó, hogy a lent lévő régiek szívesen fogadták az újakat, aminek nagyon örültem, nincs az, hogy "ti nem vagytok a magban", hanem igenis pont attól lesznek "a magban", hogy eljönnek, itt vannak, játszanak velünk, együtt okulunk vagy butulunk :DDDD. Szóval egyelőre elég jó minden, hétvégére elég sokan leszünk, de attól még szerintem családias lesz, mindenki ismer mindenkit. Ma is jön új ember, akiről tudok, szombaton is jönnek olyanok, akik még soha nem voltak, szóval nem csak a törzstagok gyűlnek össze, hanem a leendő törzstagok is.

Nincsenek megjegyzések: