2008. augusztus 17., vasárnap

Cardoza freeroll a pókertáborban

Nem lett elég a három asztal, de sebaj, megoldottuk :) A hangulat nagyon klassz volt, és a mezőny fura keveréke volt a kiváló játékosoknak, mint Gizda, Zsolt, Pagat, és a teljesen kezdőknek, akik még nem játszottak soha. Szóval az egész klasszul sült el, és nagyon élveztük, közben pedig kiosztásra kerültek a 60 dolláros befizetés nélküli bónuszok is.

Amíg a többiek freerolloztak, addig én szépen játszogattam kicsit neten, nagyon durva volt, amit ma bad beat-téren kaptam. A fiúk végignézték, és azt mondták, nem hiszik el. És ezt a legutóbbit még nem is látták, a 320 dolcsis Makaó satot tolom, hát emberünk a 2900 zsetonjából be bírt tenni 1200-at 100-as vaknál (ő emelt 300-ig, én vissza 1200-ig) AJs-re utg-ből az én AA-m ellen, és a K33 flopon nyilván flösshúzóval rámtolta a maradék 1700-t, amire mindennél természetesebben esett le neki törnre a flöss :(. Előtte egy másik saton emelek AA-val flop előtt, 78o bírta adni, drillt flopoltam, ezt elpasszoltam, majd törnre nyitott az alulról lyukas sorával, 9J volt lent. Erre már azért kapott egy gyönyörű visszaemelést, kb. fél kasszányit, amit megadott, és jött is riverre a T, amivel bele sem mert nyitni, minthogy alulról lett ugye sora. Ez volt a legdurvább.

KK-mat stepen preflop all-inben verte a 66, és a másik KK-m is elvérzett az imént említett satellite-en egy AQs ellen preflop all-inben, ahol ugyan riverre jött a K-m, de ezzel neki színe lett. Ezek csak azok most hirtelen, amik így eszembe jutnak a mai napról, pedig nem is játszottam sokat. Hát ez pont elég volt ahhoz, hogy kiakasszon.

Nincsenek megjegyzések: