2008. augusztus 24., vasárnap

Gyakorlat nyereségről és kockázatvállalásról

Nagyon eltűntem, tehát buktam :)))) Méghozzá nem is akármilyen durvát. Egy nap volt kemény, -4,5k, következő nap -1k, azóta dolgozom le... Mi is történt? Igazából semmi, nem játszottam rosszul, beszívtam. A 4,5k-ban volt 1,5k-ért egy set over set (kis drill nagyobb drill ellen), olyan 500-ért egy riverre leeső 2 out 99-nek a KK-m ellen, 1k-ért egy KTo-nak leeső sor a KK-m ellen, mi is verte le a harmadik KK-mat? Hmmm... már nem emléxem, de a lényeg, hogy mind bebukott és mind párbajban, tehát egy ellenfél ellen, és mind nagyon csúnyán.

És ami még elkeserítő volt, az a teljes lapsivatag mindkét nap. AA-m tán nem is volt egyáltalán, de lehet, hogy jobb is, azt is leverték volna. Az már nagyobb baj, hogy két nap alatt egyetlen egy drillem sem tudott leesni, kivéve azt, amelyiket egy nagyobb le is vert. Igazából a második napon nagyobb parti nélkül, így "fogyott el" az 1k, hogy nem is játszottam! Azóta próbálom a buktát visszahozni, és jó úton haladok. Van még 400 minuszom a Pacin és 300 a NextPokeren belőle, a többi visszajött az elmúlt két napban. Akkor is kemény.

Nem álltam le a játékkal, mert tudtam, hogy nem én voltam a ludas, és nem játszottam rosszul, nem is éreztem rosszul magam. Hiszek magamban, a tudásomban és a hosszútávban, na meg azért én olyan 70-100-szoros bankrollal biztosítom túl magam, az sem mindegy. Azt néztem egyébként, hogy a legtöbb teremben nincs is az 5/10 dollárosnál magasabb téten tíz fős asztalon játék (NextPokeren és Pacin sincs, de Cardozán is csak ritkán). Mindegy, eszem ágában sem lenne feljebb menni, csak úgy néztem :)

Viszont a Paci szoftvere az valami katasztrófa, nem tudok eleget panaszkodni, nem is értem, hogy engedhetik meg maguknak. Ezért áttértem a Lucky Ace-re, ugyanazok a játékosok, és nem tudom, hogy csinálják, de stabilabb a szoftver. Ami ugye azért vicc, mert a Pacific adta el nekik és gyakorlatilag ugyanaz a szoftver, mégis jobban működik. Nincs például olyan, hogy egyes játékosoknál nem látom, hogy mennyi pénz van. Eddig még olyan sem volt, hogy az asztal lapjai közül ne láttam volna egyet, ami a Pacific- on néha megesik, és ugyan kiírja, hogy nekem mondjuk drillem van, tehát ki tudom találni a lap értékét, ha szerencsém van, de a színét nem :) Úgyhogy tippelek, vajon van-e lent flöss :D. Ez azért nem vicces, mert ugye NL1k-ról beszélünk. Olyan gyakran van viszont a Lucky Ace-en is, hogy nem látom az egyik saját lapomat, de arra jöttem rá, hogy ha megvárom, amíg rám kerül a sor, akkor megjelenik :). Ez csak azért gáz, mert nem tudok előre mondjuk dobást választani, de hát ennyi baj legyen.

Játszottam tegnap versenyt a PokerStarson, 100 dolcsisat, 64. lettem valami 800-ból, de úgy, hogy a következő remek partikat sikerült elvesztenem: TT vs 36s preflop all-in, KK vs. QQ preflop all-in, és 66 vs A5 preflop all-in. Végülis ez utóbbi nem is olyan durva, csak olyan 70% körüli esélyes voltam, de azért a másik kettő elég szép. Amikor a KK vs. QQ-t buktam, akkor éppen top 20-ban voltam, tehát ha azt nyerem, ami a fél stackemért ment, akkor jó eséllyel FT-n vagyok :( De még a 36s vs. TT előtt is egész jól álltam, mert közben visszajöttem. Na mindegy, legalább a másik két terem szeretett tegnap. Pl. A2o nem verte le a KK-mat flop all-in után a Lucky Ace-en, pedig a kettese már lent volt. (Igen, ezt NL1k-n bírta az illető előadni.) Viszont 300-ért a NextPokeren leverte a turn all-in után a T magas boardon az AQ a top páromat. 5 out riverre... végülis volt vagy 10%-a, nem tudom, mit panaszkodok. Mindegy, hosszútáv, hosszútáv...

Naszóval tolom a Lucky Ace-en ahány asztal csak van, és mellette elkezdtem a NextPoker BPO promóciót. Ha tudnám rendesen tolni ott (értsd: 6-8-10 asztal), max. 2 hét alatt meglenne a pont, de ugye laptopon vagyok, Lucky Ace-en meg nincs mini asztal, tehát az elfoglalja a nagyrészét. Ugyan ott 2 max. 3 asztal van összesen, de azt mind felrakom, mert aranybánya. És a maradék helyre jut 2-3 NextPoker asztal, amennyi fér. Így még csak ezer pontom van, de majd ha lesz rendes monitorom szeptembertől, akkor pikk-pakk meglesz. Kéne lőni valami budapesti EPT promót is :)

Közben ugye megy a weboldalunk átalakítása. Már majdnem kész vannak az új teremértékelések, lesznek új termek is benne, és mindig minden ott is aktuális lesz, mint a bónuszoknál, nem lesznek elévült adatok, vagyis pontos lesz mindig a tájékoztatás és az értékelés. Mostanra megvan ehhez a kapacitás és a technika is, aminek nagyon örülök, de hát ahhoz tényleg az kellett, hogy idáig fejlődjünk.

Nincsenek megjegyzések: