2008. augusztus 19., kedd

Elmélkedés nyereségről és kockázatvállalásról

Tegnap ismét Pacific Pokeren játszottam. Ez volt a 4. alkalom mostanában. Még a táborban volt egy +1600 dolcsis nap, előtte volt egy plusszos és egy minuszos, összességében 1k pluszban voltam. És hát a tegnapi nap nagyon durva volt. Egyrészt kétszer szaladt 2 párom drillbe, és ilyen helyen ezt nem lehet eldobni, nem volt sor vagy flöss lehetőség, és mindig top pár volt (nem top 2, de top és 3.). Az egyik ilyen után maradt 350 dolcsim, amikor is AK-t kaptam UTG-ben, csak megadtam a vakot, mögöttem emel, sokan megadják, én rá a 350-t, AQ adja!!!!!!!! Nyilván jött a Q, most az egy dolog, nem ez a lényeg, hanem hogy ilyen a mezőny!

Ha nem mákolok 2 durvát, ill. egy durvát meg egy másikat, akkor olyan -5k lett volna a nap kb. Az egyik az AQ-s csávó ellen volt, de hát ilyen ellen nem fogok KK-t eldobni flop előtt. Más ellen is nehezen, de a csávótól a következőket láttam előtte: AJo-val flop előtt hatalmas visszaemelés, majd all-inig tolja pár nélkül a teljes ezer dolcsiját. AQ-val adta ugye az én 350-es all-inemet, majd 35s-sel jött 110 dolláros flop előtti emelésre. Szerintem tuti hogy +EV a KK preflop all-in ellene, hát most történetesen AA-t talált, de sebaj, lemákoltam, jött a K :D

A másik pont a 35s volt, az is vicc volt, emel 30-ig, én vissza 110-ig AA-val, adja, flopon már van párja, nem ereszti nyilván, törnre jön a 2 párja, betoljuk, de lent van 4 is, úgyhogy a 2 mindenképp jó nekem, jött a négyes, így se rossz :) De hát tényleg menjen a jó k. anyjába 35s-sel. Így aztán +150 dolcsiban zártam, pedig a két parti előtt már nagyon anyáztam mindenkinek a mindenkijét.

És pont ez gondolkoztatott el. Hogy ugye reálisan ez a nap -5k lett volna, tény, hogy korábban nem játszottam még 3 db NL1000-es asztalon, pláne nem olyanon, ahol ennyire vad játék zajlik. Ami elgondolkoztatott, az a hatalmas ingadozások. Mert a Cardoza Pokeren szépen, békésen megkeresi az ember a maga kis 10k-ját havonta, különösebb kockázat nélkül. Ez a jobb, vagy esetleg ennek 2-3-szorosát keresni kevesebb játékkal, de alkalmanként napi 5k-t is bukni akár?

Ez leginkább két dologtól függ: kockázatvállalási hajlandóság és bankroll. A bankrollom egyelőre még bírja :) A lelkemnek nagyon rosszul esett volna -5k, ez tény. Ettől függetlenül szerintem megpróbálom, bevállalom, aztán ha nagyon nem megy, maximum leállok. Több a lehetőség a nagyobb kockázatban, ez biztos, ez a legtöbb helyzetben így van az életben. Max. nem sikerül :)

3 megjegyzés:

Amanoba írta...

A pókertáborban volt 1600 plusz?
De ugye nem a floposokat húztad le élőben? :-)))))

Viktoria írta...

Hehehe, nem, netes volt :P Vegasban is neten nyertem csak :DDD

Wegaz Doegdah írta...

:)
KK-t én 2 év után megtanultam dobni flop elott:) Főleg ha közel van a buborék!
Engem is soxor lemákoltak hasonlóképpen! Még AA-al sem nagyon merek allinre menni flop előtt, max ha chipleader közeli állapotban vagyok:P