2008. augusztus 1., péntek

Nagy erőkkel készülünk...

... a táborra. Persze az nem segít az ügyön, hogy mindenki az utolsó pillanatban találja ki, hogy mit szeretne. De hát sebaj, fel vagyunk vértezve :)))

Már várom, szerintem elég jó lesz :). Az előadások is, de a játék, meg a társaság is szerintem. Amolyan jó kis bécsi hangulat lesz :D.

Közben mi Torontoban vagyunk, ahonnan kedden indulok az uruguay-i LAPT-re, röpke asszem 27 órás utazás a Föld ellentétes végébe. Na jó, csak észak-dél irányban ellentétes, de az épp elég. Torontóban éppen a városi könyvtárban netezgetünk, innen csináljuk az oldalt, és innen játszom is :) Egyetlen kellemetlen dolog, hogy eddig az általam kedvelt termek közül csak a PokerStars-t engedi futtatni, tehát Cardoza és Paci most ugrott.

Egyik nap, amikor még Elliott húgánál húztuk meg magunkat, ahol van internet, játszottam este a Pacin, nagyon durva az a hely. Két $5/$10-es asztalon toltam, mert totálisan fogalmatlanok voltak. Ilyen 40%-os flopnézés volt, 7bb emelésre A7o úgy jött, mintha muszáj lett volna, persze heads-up, és ha jön az ász, az istennek sem engedi el (nálam KK volt és persze bebuktam, de nem ment rajta sok el). Olyan 300-400 körüli pluszban zártam, hihetetlenek voltak, és ilyenből nem egy volt. Sajnos semmi nagyot nem sikerült elkapnom, egyszer tolták ketten is rám az all-int kb fél stack-kel, amikor KK-m volt, persze ilyen helyen az ember nem engedi el, és kivételesen nem mákoltak le, mert fogták egymást, AK-t és AQ-t tudtak mutatni preflop all-inben!!! Aztán a KK-val visszament 400 dolcsi, és így lett ennyi a vége. Az biztos, hogy itt még fogom tolni, ha majd olyan helyen leszek, ahol megy a terem.

Játszottam egy újabb barcelonai satot, mert ugye itt csak PokerStars megy :) Aztán unalmamban az oldalon való dolgozgatás mellett elvan az a kis sat :)))) Be is húztam, és megint step5-t játszottam belőle, ahol sajna sikerült rögtön kiesnem. Sebaj, nem adom fel :).

2 megjegyzés:

Csajbi írta...

Ha tudok segíteni tábor ügyben, szólj! Már mi is nagyon várjuk.

Viktoria írta...

Egyelőre minden ok, köszi :)