2007. július 7., szombat

Csütörtököt beszüntetjük

Nem kéne nekem csütörtökön játszani... egész szépen állnék, ha az kimaradt volna. Szerintem leállok a csütörtöki kp-val. Szóval buktam 300 dolcsit, de persze a péntek az most is péntek volt szerencsére. Bodogon +780, a gond csak az volt, hogy Pacin is bepróbálkoztam, ahol előző nap a bukta volt, és ismét sikerült 300-t bukni. Ebből 250 úgy történt, hogy emberünk 54o-val úgy érezte, megéri a 4BB-t, és kapott egy pókert, miközben ugye az én TT-m fullá alakult úgy, hogy nem volt lent a tizesemnél nagyobb lap. Így jártam. Viszont ez azt jelenti, hogy a 2 nap eredménye csak +180, ami elég soványka. Mindegy, ha ma megismétlem a Bodogos bulit, csak most másik oldali bukta nélkül, már jó. De különben tegnap is -150-nel indítottam, aztán végül jól alakult.

Nincsenek megjegyzések: