2007. július 11., szerda

Jó pap...

Tegnap megérkezett Bob.

Ő már a harmadik ember, akit ismerek, aránylag nagy tétben játszik, és nem olvasott egyetlen pókerkönyvet sem, de még a Super Systemet sem. Ami azért valljuk be, elég fura... Mondjuk nyilván hozzáállás kérdése. Én azt vallom, hogy mindent el kell olvasni, amihez az ember csak hozzá tud férni, mert ha egy könyvben egy újdonság van, amit be tudok építeni a játékomba, már megérte. De ezek szerint lehet másképp is, és ugyanúgy lehet sikeres az ember.

Tegnap elmentünk a kaszinóba Murciába, ahol pár hete beraktak egy pókerasztalt. Ha én ezt megértem... Ugye Bob limit játékos, tehát neki tök jó, hogy ott limitet játszanak. Bob $10/$20-tól $100/$200-ig (ezek a vakok!!!) szokott játszani. Namost a kaszinóban 1 db asztal volt, €5/€10-es vakokkal, limit póker, és 8-an voltak a várólistán. Namármost ha 8-an vannak a várólistán, és mellesleg naponta x ember megkérdezi, hogy miért nincs limit nélküli játék, akkor nem lenne logikus, hogy beraknak még egy limites asztalt, meg egy limit nélkülit is? Mert nekem az lenne. De nem raknak.

Kicsit néztük a játékot. Bob szerint a $10/$20 limit az kb. a $3/$6 NL-nek felel meg. Tehát néztük a játékot, és mondta, hogy itt szerinte még én is kaszálnék, pedig legutoljára játékpénzben játszottam limit pókert, azóta nem (különben eszembe jutott, hogy kéne egy kicsit limitezgetni, mert jó lenne,  ha azt is tudnám - nem mintha akarnék vele komolyabban foglalkozni, de pl. a murciai kaszinó halai ellen jó lenne). Egy partit figyeltem végig. Flopp előtti emelések után a flopp JKx, emberek emelgetnek. Törn 9, emberek újra emelgetnek. River a harmadik pikk, hátulról csávó megint emel, másik adja. Szerintem ezek után ember nincs, aki kitalálná a lapokat. Flöss vagy sor nem volt egyiknél sem, de még csak király sem! Aki a riveren is emelt, JTo-t mutatott, tehát bubi pár, míg a másik kézben lévő tizes párral adta végig az egészet. Vicces fiúk :D. Lehet, hogy igaza van Bobnak, és tényleg jól tudnék ott keresni.

Az oldal áthozatala az új szerverre, aránylag simán ment, néhány apróbb zökkenővel. Valamiért a cset visszaállt a régi változatra, azt ma éjjel megszuperálom. Egy napig nem ment a tanodás jelentkezés, de tegnap éjjel megcsináltuk azt is. Közben kitaláltam, mi volt a baj a kommentekkel, moderálásra voltak állítva, tehát jóvá kellett őket hagyni, de már kiszedtem a moderálást, működni fog rendesen. És tervben van, hogy ma éjjel összehozom az első másik blogot is, valószínűleg Manóét, és kísérleti nyúl lesz belőle :D

Nincsenek megjegyzések: