2009. február 9., hétfő

Unibet rake race - 6 fős asztalok

Na, miután a floposoknak is van itt rake race, de ugye nem illik elvenni a tanoncoknak szánt Unibet Open beülőt, ezért ráfanyalodtam a magyar rake race-re. A baj csak ott volt, hogy a 9 napos race 5. napján kezdtem játszani :)))

Az első nap után 5. helyen álltam, a második után 3. helyen, hát remélem, hogy sikerült behúzni. Ha nem, valakit megölök :)))

Ami egyébként érdekes volt, hogy nincsenek gyakorlatilag 10 fős asztalok, legalábbis alig. Így aztán ráfanyalodtam a 6 fős asztalokra. A mezőny szerencsére elég gyenge, így sokmindent nem kellett csinálnom ahhoz, hogy pluszban jöjjek ki belőle. Ami számora fura volt, hogy tegnap előtt ötször futottam KK-val AA-ban sh asztalon, szerintem ez nem éppen normális. Ma meg négyszer futottam settel nagyobb setbe sh asztalon. Ez sem hiszem, hogy normális. Amikor meg QQ volt nála a KK-m ellen pre-flop all-inben, akkor sora lett hozzá... Sajnos ezzel a mai 1800 eurós pluszt le is amortizáltam olyan 350 euróra. Addigra ugyanis már elég sokkal ültem bent az asztaloknál, és csak úgy röpködtek el a 400 dolcsik ezekre a setekre...

Egyébként tegnap még NL100-on játszottam, mára már a végére 9 db NL200-as ment. Kb. ez az én szintem sh asztalon egyébként, a NL200. Hatalmas ingások vannak, nehezen tudnám megszokni...

Hogy mennyiben más az sh játék... Agresszívabb nyilván. Tehát pl. szinte nem szállok be emelés nélkül sehonnan, 4bb az emelés mindenhonnan. Ha nem érzem KT-vel, hogy UTG-ből emelnem kéne, akkor inkább eldobom. Néha eldobom, néha beemelek. Egyedül tán kis párokkal limpelgetek, meg ha előttem volt limp, akkor mindenféle reményteljes lappal :). Utolsó két poziból egyáltalán nem limpelek, kis párokkal UTG és UTG+1-ből, de 66-tól felfele már azzal is emelek. Néha emelek egyszínű kapcsolódóval elölről is, hátulról meg általában, ha nincs beszálló.

Visszaemelések: nagy párokkal nyilván, AA-JJ, de ha hátulról jött az emelés, akkor TT és esetleg kisebb párok is. AK szinte mindig visszaemelő lap. Sokszor AQ is, ha a vakomra emelgetnek, akkor esetleg gyengébb ász is. Azért xarokkal nem játszom sosem, sehonnan. AK-val esetleg akkor nem emelek vissza, ha vak vagyok és elölről jött egy emelés, és úgyis ketten maradtunk. Akkor néha csak megnézem a flopot.

Ha én emeltem vagy visszaemeltem, akkor közel 100%-ban folytatom a flop után, hacsak nem maradtunk háromnál többen, vagy ha olyan flop jön, ahol erős lappal logikusan passzolnék. Pl emeltem vagy visszaemeltem a flop előtt, poziban vagyok, teszem azt nálam AQ és a flop KK7. Ugye mit csinálnék poziból, ha K lenne nálam? Passzolnék nyilván. Tehát ilyenkor elpasszolom és a törnön nyitok, és mindenki pánikol, hogy tuti K van nálam :). Meg maximum akkor használom a késleltetett folytatólagos nyitást, ha 4-en maradtunk az emelésre, és flopon mindenki passzolt, és megint én jövök.

Összességében egyébként az 5 nap alatt mintegy 1200 eurót nyertem, ami ahhoz képest nem sok, hogy ma 1800 pluszban is voltam :(((

Na mindegy, első SH kirándulásnak nem volt rossz. Mondjuk úgy tűnt, hogy ebben a mezőnyben jövedelmezőbb a 6 fős asztalon játszani, mert egyszerűen annyira viccesek voltak néha. Pl. nálam pikk AK, emelek flop előtt, flop mind pikk :))) Egyetlen ellenfelem passzol. Mivel mindig cont betelek, nyilván most is, nem túl nagyot, hogy jó gyanús legyen, mintha meg lennék szeppenve. Jön is rá vagy háromszoros potnyi check-raise. Nyilván a nuttal a kezemben nagyon nem ijedtem meg :) De azért csak megadtam, lesz itt még mulatság. Törnre betolta a teljes stackjét, full stack-kel ült bent. Nyilván nem dobtam el a nutot :D. Mutatott treff K7, no pair, no draw. De pl. flopon nem lehetett soha dobatni senkivel semmit, teszem azt jön egy KJ3 szivárvány flop, de az A9 tuti nem megy sehova... Hogy mit lát benne? Sajna sokszor le is mákoltak ilyenkor. De azért többször nem, mint igen :)))

Mondjuk lehet, hogy a gyenge mezőny miatt volt sikeres a kirándulás, és egy erősebb mezőnyben megennének reggeli. De hát ez egyelőre nem fog kiderülni, mert nem tervezem, hogy SH játszanék erősebb mezőnyben :). Itt meg ha AA-val végig toltam riverig, volt hogy ketten is kifizettek allinig, és jó volt az egy párom! De mivel volt lent K, azt nem lehet eldobni, top párt nem dobtak soha, de úgy párt általában sem. Volt egy csúnya nagy kassza mondjuk, szintén AA-val voltam ott, flopon hármas all-inbe keveredtünk, ezek mindketten flösshúzót mutattak, hát jött... :(

Egyébként hogy igazságos legyek, volt 2 kassza, ahol meg én mákoltam, 2 outot húztam be mindkétszer :) De úgy érzem, hogy sokkal több lemákolást és coolert kaptam, mint járt volna. Normális, hogy sh asztalokon 4x van set over set egy nap alatt? Meg 5x KK vs AA?

Na mindegy, nem hápogok. Azért az SH tananyagokat még nem kezdem el írni :D Bár egyébként lehet, hogy ideje lenne. Szerintem nagyjából ráéreztem, hogy kell ezt, csak mondjuk az valószínű, hogy kisebb téten felesleges ennyire agresszívan játszani, mint ahogy én játszottam, bár ha azt veszem, hogy itt is minden xarral megadták az emelést, akkor nem volt sok különbség. T7o bírta pl. vakból adni, és párt végig nem dob el, semmelyik utcán... Szóval még a végén lesznek tananyagok is :)

1 megjegyzés:

Csajbi írta...

Videóért esedezem ÓÓÓÓ SH AMAZON! :D