2009. február 13., péntek

Még mindig rake race

Sajnos csak második lettem a múlt heti Unibet rake race-en, ezért még egy hetet kell itt időznöm. Ezzel alapvetően semmi baj nincsen, minthogy a mezőny iszonyatos gyenge, és nagyon sokmindent adnak az embernek bónuszok, pontok, shop formájában, úgyhogy biztosan nem lesz veszteséges kirándulás. A baj inkább az, hogy iszonyatos mennyiségű lapütközés van továbbra is, amit máshol nem tapasztaltam/tapasztalok. Ma is volt 2 set vs nagyobb set bukásom és egy KK vs AA valamint egy flöss vs nagyobb flöss. Egyszerűen nem tudom, hogyan lehetséges ilyen tömérdek mennyiségű lapütközés.

Máshol a set vs. nagyobb set az meglehetősen ritka jelenség, itt meg az a ritka, ha nincs kint egy másik set is, ráadásul mindez ugye SH asztalokon... Persze buktam is velük elég szépen, ma -900-zal indultam, a végére kicsit visszaszedtem, így csak -550, de az is csúnya. Közben Everesten nyertem 200 dolcsit, tehát nem olyan fájdalmas a dolog, de mégis zavar nagyon. Simán lehet, hogy velem van a baj persze, ezt én nem vitatom, például Zsolt azt mondja, hogy stabilan tud nyerni az Unibeten.

Az biztos, hogy marad az Everest a törzshelyem, az a tuti :) Egyébként most szerintem aránylag nagy előnnyel vezetek a race-ben, remélem ez már elég lesz, és nem húz bele valaki a végére :))) Szerintem a hét végére pont összejön a kis videokamerára is a pont, azt néztem ki a shopból, elég jól mutat :))))

Egyébként ugye megyek haza Magyarországra erre a Pókermilliomos műsorra, vihetek magammal szurkolótábort, egész szépen alakul a létszám :DDD Aztán irány Vegas. Úgy néz ki, hogy nem kis időt fogunk ott tölteni, lehet, hogy maradunk a WSOP végéig, ami 5 hónap... attól is függ, hogy sikerül a Venetian deep stack áprilisban. Ha nagyon bebukom, akkor lehet, hogy elmegy a kedvem a WSOP-tól.

Egyébként nagyon sok mindenre rájöttem az SH játékkal kapcsolatban. Az egyik komoly felfedezésem, hogy összehasonlíthatatlanul könnyebb tiltre kerülni, mint 10 fős asztalon, és szerintem nagyon sokan ebbe buknak bele. Mondjuk engem halálra idegesítettek a fogalmatlan fishek, és én akkor is sokszor ki kellett, hogy szálljak, amikor jól ment, mert annyira felhúztak a teljes fogalmatlansággal, hogy már nem játszottam optimálisan. Azért én maradok a teljes asztalnál, az sokkal inkább az én műfajom. Mondjuk nem bánom, hogy gyakorlom kicsit a 6 főset a Milliomos műsor előtt, bár az nyilván egész más szitu lesz SNG formátumban.

Ja, aki szeretne jönni, szóljon :)))

2 megjegyzés:

Ricsi írta...

én szívesen elmennék szurkolni neked, bár gondolom az 5 fős táborban nem én vagyok a befutó... :D

Viktoria írta...

Öt fős? Max 100 főt lehet vinni :)))