2009. július 5., vasárnap

Jön a Main Event

Na, most kicsit felszívódok, remélem jó sok napra :))) Lejátszottam a PokerStars milliós freerollt, ahol egy 6 fős SNG-t kellett megnyerni, hogy az ember tolhassa majd a versenyt, sikerült megnyerni. Olyan fura, hogy ennyire jól megy mostanában. Félek, hogy vége lesz ennek a nagy sorozatnak, pedig nagyon nem szeretném :)

Lesz egy csomó cikk is velem mindenfele az 51. eventnek köszönhetően. Azt az Everest színeiben toltam, és nagyon büszkék voltak rám, én meg ennek nagyon örültem :) Le kell írnom, amíg még igaz, mert aztán valószínűleg a Main Event után már nem lesz így: Bélabácsi mögött az idei WSOP-n eddig enyém a második legjobb eredmény nyeremény tekintetében. Mivel azonban a Main Eventen egy pénzbe érés magában 30k körül fog tudtommal fizetni, nyilván ez meg fog változni. Nem bánnám, ha abba az irányba változna, hogy beelőzöm Bélabát, és majd jövök novemberben beteljesíteni az álmomat :))))

Ja, ezt a kettőt elmesélem. Van itt egy ilyen pókerkiállítás, van egy WSOP Academy stand. Ott lehet pókertesztet csinálni, 20 cash game parti. Na, megcsináltam, az első két partiban azt hittem, hogy fix limitet játszunk, mert nem láttam, hogy lehet változtatni a tét méretét. Aztán mikor rám emeltek egy méreteset, feltűnt :))) Na mindegy, a lényeg, hogy a valaha volt második legjobb eredményt sikerült produkáltam. Mondtam nekik, hogy csak azért, mert az első két partiban azt hittem, fix limitet játszunk, különben enyém lenne a legjobb :P

Aztán van minden nap 4-kor előadás a WSOP Academy standján. Tegnap Annie Duke volt. Szeretek beülni meghallgatni ezeket, ingyenes. Ott üldögélek, figyelek, mikor felteszi a kérdést, hogy mennyi az esélye annak, hogy két nem párt alkotó laphoz legalább két párt flopolsz. Vártam egy darabig, nem akartam ilyen eminens rögtön benyögöm a választ lenni. De hát csak nem válaszolt senki :) Azt mondja: akar valaki tippelni? Mondom 30-ból 1. Azt mondja, hmmm, igen, az elég közel van. Sőt, tulajdonképpen pontosan annyi :)))) Pssssszt, nem tipp volt :D Na, ezen eléggé meglepődött, hogy ezt bárki is tudja, és utána a teljes előadás alatt engem méregetett, kb. hogy "ki ez a kiscsaj" - hihihi.

Szóval minden happy, és eddig minden szép és jó. Csak tartson ez még egy kicsit ki :)

1 megjegyzés:

Amanoba írta...

Csak magamat tudom ismételni:
HAJRÁÁÁÁ!!!!!!
:-))